مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من و اعضای هیات مدیره پشت منصوریان هستیم و نمی‌دانم چرا همه فکر می‌کنند که وی باید از استقلال جدا شود.
کد خبر: ۱۰۷۱۲۰۴
وضعیت منصوریان در استقلال از زبان مدیرعامل باشگاه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های فوتسال در سال ۹۵-۹۶ گفت: مراسم خیلی خوبی بود که برای اولین بار برگزار شد و امیدوارم این مراسم‌ها همیشه ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به سؤالی که چرا پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال که مقام سومی دنیا را کسب کردند، پرداخت نشده است، گفت:‌ من در مورد پاداش‌ها هیچ اطلاعی ندارم و کسی هم با من در این مورد مشورت نکرده است.

افتخاری در ادامه در رابطه با وضعیت علیرضا منصوریان در استقلال گفت: منصوریان در حال حاضر در استقلال ماندگار است و نمی‌دانم چرا همه فکر می‌کنند که وی باید از استقلال جدا شود.

وی در رابطه با اولتیماتومی که باشگاه به منصوریان داد، گفت:‌ درست است در هیأت مدیره تصمیماتی در مورد منصوریان گرفته شده است اما اینطور که عنوان کردند این موضوع صحیح نیست و ما و اعضای هیأت مدیره در هر صورت پشت منصوریان هستیم و از وی حمایت می‌کنیم.

افتخاری درباره ترکیب هیأت مدیره و جایگزینی محمدحسین قریب عضو سابق هیأت مدیره استقلال گفت: من اطلاعی از انتخاب شخص دیگری ندارم اصلاً من در این رابطه نمی‌دانم کی به استقلال آمد و کی رفت.

وی همچنین گفت: اعضای هیأت مدیره باشگاه کارشان این است که مشکلات را حل کنند و شما ببینید اگر باشگاه مشکلی نداشته باشد پس کار هیأت مدیره چیست؟ من و اعضای هیأت مدیره نهایت تلاش خود را می‌کنیم که مشکلات باشگاه استقلال را اسرع وقت برطرف کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان در مورد پرداختی‌ها به بازیکنان استقلال گفت: ما در اواخر هفته قبل مبلغی را به بازیکنان پرداخت کردیم. ضمن اینکه در حال حاضر باشگاه با بانک طرف قرارداد خود مشکلاتی دارد که ان‌شاءالله به زودی برطرف خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها