ورزشگاه آزادی تهران امروز میزبان آخرین دیدار رسمی تیم ملی ایران در راه مقدماتی جام جهانی است. این ورزشگاه سه ماه قبل در بازی با ازبکستان شاهد صعود ما به جام جهانی بود؛ اما امروز قرار است از آخرین بازی ما پذیرایی کند.
کد خبر: ۱۰۷۰۰۱۰
آرزوهای خوب برای بازی آخر

دیداری که به لطف اقتدار تیم ملی، کاملا تشریفاتی است. بازی ایران و سوریه از ساعت 19:30 آغاز می‌شود و همه امیدوار هستند وقتی داور ژاپنی در سوت خود می‌دمد، صدای تشویق 85 هزار ایرانی در ورزشگاه شنیده شود.

تیم ملی در آخرین بازی در حالی که تقریبا یک نیمه را ده نفره بازی کرد، بدون گل خورده به کار خود خاتمه داد تا تنها تیم ملی دنیا باشد که در رقابت‌های انتخابی گلی نپذیرفته است. گرچه برخی از کارشناسان فوتبال معتقدند سیستم هجومی تیم ملی باید به اندازه سیستم دفاعی ما قدرتمند و کم‌عیب باشد؛ اما به هر حال گل نخوردن از محاسن و رکوردهای تیم ملی محسوب می‌شود.

آنچه اهالی فوتبال را نگران کرده، اتفاقات روزهای اخیر است و امیدواریم فدراسیون فوتبال برای اتحاد بیشتر در این ساعات باقیمانده تصمیمی درست بگیرد تا اعضای تیم ملی در جشن صعود حضور داشته باشند.

معتقدم حتی در این شرایط که تیم ملی به جام جهانی صعود کرده، مردم ایران تیم کشورشان را تنها نمی‌گذارند و ورزشگاه آزادی را پر می‌کنند.

قبول دارم که تیم ملی به سه امتیاز این بازی نیاز حیاتی ندارد تا مردم با سر به حمایت از تیم بشتابند؛ اما در همین شرایط هم می‌دانند که چشم بازیکنان تیم ملی به سکوهاست و سکوهای خالی ذهنشان را آزار می‌دهد.

امیدوارم هم استقبال خوبی از این بازی صورت گیرد و هم نمایش خوبی از تیم ملی ببینیم.

بیژن ذوالفقارنسب - کارشناس فوتبال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها