از لیگ برتر والیبال بانوان چه خبر؟

پرسپولیس نیامده ، رفت / مشکی پوشان هم لیگ برتری شد

برای شبنم علیخانی خیلی تلخ و غم انگیز است که به فاصله کمی از انتخابش به عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر والیبال بانوان از تیم ملی کنار گذاشته شود. البته او تنها نیست. چند ستاره دیگر تیم ملی هم مثل او کنار گذاشته شده اند.
کد خبر: ۱۰۶۹۶۸۶
شبنم علیخانی: به وقتش سکوتمان را می شکنیم / مسئولان پای این جوانگرایی بایستند

به گزارش جام جم آنلاین ، به دلیل چیزی که «جوانگرایی» نامیده می شود برخی از بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان از این تیم کنار گذاشته شده اند. همه خوب می دانند که کنار گذاشتن پنج بازیکن ملی پوش و مطرح که برترین های والیبال بانوان ایران هستند منطقی نیست اما این بازیکنان فعلا سکوت کرده اند و فعلا قصد ندارند درباره این اتفاق عجیب صحبت کنند.

در میان بازیکنانی که کنار گذاشته شدند شبنم علیخانی حساب جداگانه ای داشت. او به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر والیبال بانوان رسید و در تیم ملی نیز یکی از مهم ترین مهره ها محسوب می شد اما اکنون دیگر جایی ندارد.

جدایی علیخانی از تیم ملی والیبال بانوان ایران ابتدا با مصدومیت او کلید خورد و سپس پس از بازگشت تیم ملی والیبال از رقابت های قهرمانی آسیا او و چند بازیکن دیگر در راستای برنامه جوانگرایی خط خوردند.

شبنم علیخانی در گفت و گو با جام جم آنلاین اظهار داشت: «من در رقابت های انتخابی قهرمانی جهان در کنار تیم ملی حضور نخواهم داشت. مسئولان باید پای این جوانگرایی که کرده اند بایستند. مسلم است که تیم ملی والیبال بانوان ایران نمی تواند با این نفرات در رقابت های انتخابی جهان نتیجه ای بگیرد».

وی گفت: «به غیر از سه نفری بقیه بازیکنان کنونی تیم ملی والیبال بانوان ایران تجربه حضور در رقابت های برون مرزی در رده بزرگسالان را ندارند و مشخص است تیم نتیجه ای نخواهد گرفت.»

علیخانی خاطرنشان کرد: «ما فعلا سکوت می کنیم. دلیل سکوتمان هم فقط به دلیل بچه هایی است که در اردو هستند و نمی خواهیم آرامش آنها به هم بخورد اما به وقتش همه چیز را میگوییم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها