دامنه کار بزرگ و بی سابقه ای که سه ماه پیش در تهران آغاز شد حالا به دیگر شهرها هم می رسد. رشته نوپای وزنه برداری بانوان اینبار در ارومیه جان می گیرد.
کد خبر: ۱۰۶۹۱۴۵
وزنه برداری بانوان اینبار در ارومیه جان می گیرد

به گزارش جام جم آنلاین ، کلاس وزنه برداری بانوان در شهرستان ارومیه هم برگزار شد.

عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش استان آذربایجان غربی در نخستین روز از کلاس های وزنه برداری بانوان حضور پیدا کرد.

کلاس‌های تئوری وزنه برداری بانوان با حضور ریحانه طریقت نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری و ایوب بهتاج مدیرکل ورزش استان اردبیل به عنوان مدرس این دوره از کلاس ها، در مجموعه ورزشی غدیر شهرستان ارومیه برگزار شد.

بهتاج در پایان این کلاس در خصوص برگزاری کلاس های آموزشی وزنه برداری بانوان در کشورمان این چنین گفت: با تلاش های مسئولان فدراسیون وزنه برداری مجوز آموزش وزنه برداری در بخش بانوان صادر شد. امیدواریم کلاس‌های داوری و مربیگری بانوان که برای بار نخست در ارومیه برگزار می‌شود، سبب اعتلای این ورزش در کشورمان شود.

در ادامه نیز عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: نگرش مثبت ورزش به حوزه بانوان برایمان بسیار با ارزش است. از این رو هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی که یکی از هیئت‌های فعال در ورزش این استان است کلاس های وزنه برداری بانوان در شهرستان اورمیه برگزار کرد. ایران اسلامی ظرفیت‌های ورزشی بسیاری دارد وکسب مدال توسط وزنه‌برداران کشورمان کاری بسیار آسان است که امیدواریم بانوان ما بتوانند در این مسیر گام‌های بلندتری بردارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها