سرمربی کره در پاسخ به کارلوس کی روش از امکاناتی که در اختیار ایران قرار داده شده انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۰۶۸۰۱۷
ایران و کره هر دو میزبانان خوبی نیستند!

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ورزش سه ، انتقادات کارلوس کی روش از شرایط میزبانی کره ای ها و زمین تمرین تیم ملی ایران، باعث شد تا سرمربی حریف و روزنامه های کره ای به سرمربی تیم ملی ایران واکنش نشان بدهند.

روزنامه چو سان ایلبو در گزارشی با اشاره به چالش های میان سرمربی تیم ملی ایران و مسئولان کره ای، از قول شین تائه یونگ سرمربی تیم ملی کره جنوبی نوشت:«کره جنوبی همیشه برای میهمانانش احترام زیادی قائل است و تمام تلاشش را می کند اما اگر شما عضوی از تیم ایران باشید شاید به نظرتان بیاید که زمین تمرینی که ما به آن ها دادیم داخل یک رودخانه است.» اشاره سرمربی کره به شرایط آب و هوایی کره جنوبی و عدم شناخت ایرانیان از این وضعیت است.

در ادامه این گزارش آمده است:« در اکتبر سال 2012 و در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 ، تیم کره قصد داشت در صبح حضورش در ایران تمرینی را در ارتفاع 1200 متری بالاتر از سطح دریا انجام بدهد ولی تمام روز به موضوع ورود بازیکنان و بحث ویزا و مسایلی از این دست گذشت و روز از دست رفت. وقتی هم که تیم وارد ایران شد ما سه بار تمرین کردیم و هر بار مشکلاتی مثل نور و شرایط ورزشگاه را داشته ایم.»

چو سان ایلبو همچنین نوشت:«تیم ایران صعودش را به دور بعد قطعی کرده اما چیزی که درباره کی روش وجود دارد این است که او دوست دارد با کره ای ها جنگ روانی راه بیندازد.»

در پایان این گزارش آمده است:«کی روش به طرز عجیبی جلسه تمرین دیروز تیمش را لغو و با خبرنگاران گفت و گو کرد. او در پاسخ به خبرنگاران کره ای وقتی گفتند چرا عکس های عجیب زمین تمرین ایران در کره را منتشر کرده، گفت: من شبکه ای با تعداد زیادی از هواداران فوتبال در سراسر جهان دارم و می خواستم زیبایی های فوتبال کره را به آنها نشان بدهم!»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها