کاروان ایران در مسابقات دانشجویان جهان با کسب ۲۳ مدال در رشته های مختلف به کار خود پایان داد و در جایگاه دهم جدول توزیع مدالها قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۶۷۸۲۶
پایان شیرین برای کاروان ایران در یونیورسیاد جهانی

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، پرونده بیست و نهمین دوره مسابقات دانشجویان جهان امروز سه شنبه بسته شد و کاروان ایران توانست در ووشو صاحب سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز شود.

همچنین تیم والیبال دانشجویان ایران در فینال به مصاف روسیه رفت و توانست با نتیجه ۳ بر ۲ این تیم را شکست دهد و ضمن کسب عنوان قهرمانی، هشتمین مدال طلا را از آن ایران کند.

اولین مدال ایران در این دوره از مسابقات توسط فاطمه حسام در پومسه (مدال برنز) و آخرین مدال هم توسط تیم والیبال (مدال طلا) به دست آمد.

به این ترتیب ایران با کسب ۲۳ مدال شامل هشت طلا، چهار نقره و یازده برنز و با عنوان دهمی در جدول توزیع مدال ها به کار خود در این مسابقات پایان داد.

مراسم اختتامیه این دوره از بازی ها فردا چهارشنبه در تایپه برگزار خواهد شد.

اسامی مدال آوران ایران در مسابقات یونیورسیاد به این شرح است:

مدال طلا:
آرمین هادی پور (تکواندو)، هادی تیران ولی پور (تکواندو)، سعید رجبی (تکواندو)، میرهاشم حسینی (تکواندو)، عرفان آهنگریان (ووشو)، جعفر شیرزاده (ووشو)، حمیدرضا لادور (ووشو)، والیبال

مدال نقره:
تیم کامپوند مردان، تیم شمشیربازی مردان، رامین حسنیقلی زاده (تکواندو) آرزو سلیمی (ووشو)

مدال برنز:
فاطمه حسام (پومسه)، مهدی جمالی (پومسه)، محمد فتوحی (شمشیربازی)، محمد رهبری (شمشیربازی)، تیم پومسه پسران، پومسه میکس، ملیکا میرحسینی (تکواندو) کیا قدمی (وزنه برداری)، ناهید کیانی (تکواندو) فاطمه حیدری (ووشو)، امیر محمدرضایی (ووشو)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها