رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان- فرانسه

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم رقابت ها

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم رقابت های کشتی آزاد جهان در فرانسه مشخص شد.
کد خبر: ۱۰۶۶۴۲۶
نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم رقابت ها

به گزارش جام جم آنلاین، مسابقات چهار وزن دوم رقابت های کشتی آزاد فرانسه از ظهر امروز (شنبه) در شهر پاریس فرانسه در حال برگزاری است.

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم این رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن 65 کیلوگرم میثم نصیری در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر عبدالرحمن ابراهیم از قطر را شکست داد وی در دور بعد در یک کشتی نزدیک مقابل آلان گوگایف دارنده مدال نقره جهان از روسیه با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد و با توجه به شکست گوگایف در دورهای بعدی، نصیری از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 70 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر ایلمان مختاراف از فرانسه را شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر صفر از سد آدریان مویزه از رومانی گذشت اما در دور سوم مقابل یوهی فوجی نامی از ژاپن با نتیجه 7 بر 6 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مراحل بعدی، حسین خانی حذف شد.

در وزن 74 کیلوگرم پیمان یاراحمدی در دور اول مقابل زلیم خان خادجیف از فرانسه با نتیجه 8 بر 4 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل جردن باروز قهرمان جهان و المپیک از آمریکا، یاراحمدی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم امیر محمدی در دور اول الکساندر هوشتین دارنده مدال برنز اروپا از بلاروس را با نتیجه 8 بر 6 شکست داد وی در دور بعد مقابل ماگومد ابراگیم اف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان آسیا از ازبکستان با نتیجه 10 بر 4 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دورهای بعد، محمدی حذف شد.

در روز نخست این مسابقات تیم ایران توسط حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم صاحب مدال طلا شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها