هواداران استقلال بعد از گل دوم تیم پدیده علیه علیرضا منصوریان ، سرمربی و بازیکنان این تیم شعار دادند.
کد خبر: ۱۰۶۵۳۵۵
شعار علیه منصوریان / تشویق قائدی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری ها، دیدار تیم‌های استقلال و پدیده مشهد با برتری دو بر صفر شاگردان رضا مهاجری به پایان رسید.

- با اعلام بلندگوی ورزشگاه آزادی، حدود 18 هزار نفر این دیدار را در ورزشگاه آزادی از نزدیک تماشا کردند.
- در اوایل نیمه دوم و بعد از اینکه اکبر ایمانی بازیکن پدیده روی زمین افتاد،تماشاگران استقلال معتقد بودند که او برای وقت کشی این کار را کرده و علیه او شعار دادند.

- در اواسط نیمه دوم وقتی یک ضربه کرنر برای استقلال اعلام شد، سرور جپارف با رفتن به سمت هواداران استقلال، آنها را به تشویق این تیم تحریک کرد.

- بعد از تعویض خلعتبری با کمندانی، این بازیکن در زمان خروج از زمین رفتاری را نشان داد که حاکی از نارضایتی او ازتعویضش بود.

- بعد از اینکه مهربان گل دوم را در این بازی به ثمر رساند، هواداران استقلال طی شعارهایی خواهان جدایی منصوریان از این تیم شدند. در ادامه آنها طی شعارهایی می گفتند که پیراهن آبی غیرت دارد و البته ثانیه هایی بعد از این شعار به شدت قائدی را تشویق کردند تا حداقل استثنایی برای این مسئله قائل باشند.

- پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم پدیده به استقلال توسط حسین مهربان، هواداران استقلال شعار «منصوریان رها کن، استقلال رو رها کن» سر دادند و خواستار جدایی سرمربی تیم محبوب خود شدند.

در این بین برخی هواداران به حمایت از منصوریان پرداختند و این موضوع باعث درگیری بین آنها شد.

- درحالی که یک دفیقه مانده بود بازی تیم های استقلال و پدیده به پایان برسد، علیرضا منصوریان با رفتن به سمت رضا مهاجری با او شروع به گپ زدن کرد و تا پایان بازی همان جا ماند.
- بعد از شکست استقلال برابر پدیده، اکثر بازیکنان استقلال روی زمین نشستند و از شدت ناراحتی از جای خود بلند نشدند. در همین زمان هواداران استقلال همچنان علیه منصوریان و بازیکنان استقلال شعار می‌دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها