وین رونی از مرز 200 گذشت. کسی حالا در فوتبال انگلیس نمی تواند بگوید او لایق کلمه «اسطوره» نیست.
کد خبر: ۱۰۶۵۰۹۵
روزی که وین رونی اسطوره شد +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین ، رونی با یک اتهام روبرو بود، اتهامی که میگفت او دیگر آن مهاجم با طراوت و شاداب سال های گذشته نیست و دیگر نمی تواند در فوتبال انگلیس بدرخشد. عملکرد چند سال اخیر او در منچستریونایتد موید این مطلب بود. زمانی که رونی در ابتدای تابستان از منچستریونایتد پس از 12 سال جدا شد و به تیم سابقش اورتون برگشت پیش بینی ها حاکی از این بود که رونی 31 ساله کاملا به خط پایان نزدیک شده است. حتی زمانی که پسر طلایی فوتبال انگلیس در منچستریونایتد می درخشید بسیاری اذعان داشتند او لایق کلمه اسطوره نیست.

اما رونی در بازگشت به اورتون دوباره تبدیل به ستاره درخشان 10 سال پیش شده است. گل می زند و فعال است. حالا او امیدوار است به تیم ملی فوتبال انگلیس هم برگردد. رونی روز گذشته به همراه تیمش مقابل منچسترسیتی قرار گرفت و شاهد تساوی یک بر یک تیمش بود.

در دقیقه 35 دیدار دیشب سیتی-اورتون بود که رونی موفق شد با یک ضربه بغل پای مطمئن، دروازه حریف را باز کند و در چهارصد و شصت و دومین بازی اش در لیگ برتر، تعداد گل هایش را به 200 برساند.از این بین، 183 گل با پیراهن منچستریونایتد و 17 گل هم برای اورتون به ثمر رسید. پیش از این تنها آلن شیرر، مهاجم اسطوره ای نیوکاسل بود که در لیگ برتر از مرز 200 گل عبور کرده بود. او موفق شده بود در این رقابت ها 260 بار دروازه حریفان را باز کند. حالا رونی اسطوره است. او رکوردی دارد که کمتر فوتبالیستی درتاریخ لیگ برتر انگلیس می تواند به آن برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها