تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه روز نهم شهریور ماه به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۱۰۶۳۸۳۸
کری خوانی کره ای ها آغاز شد /ایران شکست خورده از سئول خارج می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، این دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که صعود شاگردان کی روش به جام جهانی از خیلی وقت پیش مسجل شده است اما تیم کره جنوبی هنوز کار دارد و بیم این را دارند پس از 36 سال حضور در جام جهانی را از دست بدهند. آنها علاوه بر مصاف با ایران یک مسابقه بسیار سرنوشت ساز و حساس دیگر هم مقابل ازبکستان دارند.

خبرگزاری اخبار کره جنوبی (nknews) درباره مصاف کره جنوبی و ایران نوشت: «مشخص است که همه چیز مهیای تحمیل نخستین شکست به تیم ایران فراهم شده. ایران بهترین نتیجه را در گروه گرفت اما حالا شرایط کاملا متفاوت است. کره باید به هر شکل ممکن ایران را ببرد. ایران باید شکست خورده از سئول خارج شود و چاره ای هم نیست. »

این سایت در ادامه نوشت: «ورزشگاه سئول آماده میزبانی از این دیدار حساس است. اینجا (ورزشگاه سئول) بهترین مکان برای برگزاری این دیدار مهم بود. تماشاگران زیادی به ورزشگاه خواهند آمد و کی روش و بازیکنانش کار بسیار سختی خواهند داشت. »

نکته جالب اینجاست که این خبرگزاری به راحتی این ادعا را مطرح می کند که تیم ایران بی انگیزه است: «تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی صعود کرده است و اکنون بازیکنانش کاملا بی انگیزه به نظر می رسند. اما نباید بر روی این بی انگیزگی تمرکز کرد. ایران باید تحت هر شرایطی در سئول شکست بخورد در غیر اینصورت اتفاقات بسیار تلخی در راه است. »

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها