تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کاپ آسیا، لبنان میزبان را شکست داد و حریف کره جنوبی در نیمه نهایی شد.
کد خبر: ۱۰۶۳۳۱۰
ایران با شکست لبنان راهی نیمه نهایی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و لبنان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کاپ آسیا شامگاه چهارشنبه در بیروت برگزار شد که طی آن ملی پوشان کشورمان با نتیجه ٨٠ بر ٧٠ موفق به شکست حریف میزبان خود شدند.

در نیمه نخست این دیدار، ملی پوشان بسکتبال کشورمان پس از برتری ١٨ بر ١٢ در کوارتر اول، به تساوی ١٩ بر ١٨ در کوارتر دوم دست یافتند تا در مجموع برنده ٣٧ بر ٣١ این نیمه باشند. ١٩ بر ١٣ نتیجه ای بود که در کوارتر سوم و به نفع ملی پوشان کشورمان رقم خورد، آنها در کوارتر چهارم با نتیجه ٢٦ به ٢٤ شکست خوردند اما در مجموع برنده این بازی شدند و به مرحله نیمه نهایی کاپ آسیا صعود کردند.

دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و لبنان دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کاپ آسیا بود. پیش از این دیدار تیم کره جنوبی در مصاف با فیلیپین با نتیجه ١١٨ بر٨٦ پیروز شد و به عنوان اولین تیم و البته تیم شگفتی ساز راهی نیمه نهایی شد. فیلیپین در حالی از رسیدن به این مرحله بازماند که نایب قهرمانی دوره پیشین رقابت های قهرمانی آسیا را در اختیار دارد.

در مرحله نیمه نهایی کاپ آسیا دو تیم ایران و کره جنوبی به مصاف هم می روند. این دیدار شنبه برگزار می شود.

همچنین مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کاپ آسیا پنجشنبه شب با برگزاری دو دیدار میان نیوزلند با اردن و استرالیا با چین پیگیری می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها