در نشست خبری بازی برگشت سوپرکاپ اسپانیا

خشم شدید زیدان از محرومیت سنگین رونالدو

پیروزی شیرین 1-3 رئال برابر بارسا در بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا، تحت تاثیر محرومیت 5 جلسه ای رونالدو قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۶۲۷۱۷
خشم شدید زیدان از محرومیت سنگین رونالدو

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه آس اسپانیا، رئال مادرید بامداد پنج‌شنبه در دیدار برگشت سوپرجام اسپانیا به مصاف بارسلونا می‌رود. زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: کاری که بازیکنانم انجام می‌دهند آسان نیست. بازیکنان باهوش زیادی داریم اما پشت این موفقیت تلاش زیاد است. همه بازیکنان برای رسیدن به این جایگاه تمام تلاش خود را می‌کنند باید به همه آن‌ها تبریک گفت. یک فصل سخت را پیش‌رو داریم و به تازگی آن را آغاز کردیم.

زیدان در مورد محرومیت رونالدو گفت: بسیار بسیار ناراحتم. من هیچوقت در کار داوران دخالت نمی کنم ولی وقتی به اتفاقات ال کلاسیکو فکر می کنم، نمی توانم ناراحتی خودم را پنهان کنم.

به صحنه سرنگونی رونالدو در محوطه جریمه دقت کنید و بعد ببینید که او چگونه کارت زرد دوم را دریافت کرد. پس از مروری بر آن اتفاقات، برایم باورکردنی نیست که رونالدو 5 جلسه محروم شده است. در هر صورت منتظر جلسه استیناف(فردا) هستیم تا ببینیم محرومیت او کاهش پیدا خواهد کرد یا خیر. فعلا باید با این موضوع کنار بیاییم.

زیدان در رابطه با گرت بیل و مارکو آسنسیو اظهار کرد: هر دو بازیکن خیلی خوب با تیم تمرین می‌کنند. چیزی که می‌خواهیم خوب تمرین کردن است. بازی‌های زیادی در پیش داریم و باید در طول فصل تغییرات زیادی در ترکیب انجام دهیم. آماده بودن هر یک از بازیکن ها از همه مهم‌تر است.

سرمربی مادرید درباره لحظات بحث‌برانگیز بازی گفت: نمی‌دانستم چه اتفاقی خواهد افتاد. احساسم را نسبت به اتفاقات رخ داده نشان دادم. نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم چون یک شغل سخت است اما زمانی که این تصاویر را می‌بینم خیلی اذیت و ناراحت می‌شوم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها