پرونده نخستین دوره رقابتهای بین المللی تکواندو ازبکستان با قهرمانی تیم ملی کشورمان در بخش مردان و عنوان سومی بانوان در تاشکند بسته شد.
کد خبر: ۱۰۶۱۹۷۲
قهرمانی تکواندوی ایران در رقابت های بین المللی ازبکستان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، این دوره از مسابقات تحت عنوان جام ریاست فدراسیون جهانیبه مدت سه روز و با حضور ۳۰۷ تکواندوکار به میزبانی ازبکستان در سالن «یونیورسیال» شهر تاشکند جریان برگزار شد که در نهایت با قهرمانی تیم مردان کشورمان به پایان رسید.

کردان تکواندو ایران با کسب ۴مدال طلا، یک نقره، چهار برنز و در مجموع با ۳۵ امتیاز برسکوی قهرمانی این دوره از رقابتها ایستاد. یا (G۲)ایستاد. کره جنوبی با ۴طلا، یک نقره و ۳۱ امتیاز نایب قهرمان شد و ازبکستان نیز با ۳مدال نقره، ۳مدال برنز و ۱۲ امتیاز سوم شد.

در بخش بانوان تیم کشورمان با دو نقره و دو برنز در مجموع با ۸ امتیاز سوم شد. در این بخش کره جنوبی با شش طلا، سه برنز و ۴ امتیاز قهرمان شد و چین با یک طلا، دو نقره، دو برنز و ۱ امتیاز در مکان دوم ایستاد.

برای تیم کشورمان در بخش مردان احمد محمدی، ابراهیم صفری، سروش احمدی و مهدی جلالی چهار مدال طلا کسب کردند. سالار وحیدی نقره گرفت، سجاد مردانی، محمد رضا هادیان، مهدی اسحاقی و علیرضا علیاری هم به نشان برنز دست پیدا کردند.

در بخش زنان زهرا شجاعی و کیانا اخوان دو مدال نقره، سودابه پور صادقی و فاطمه مداحی هم دو مدال برنز کسب کردند. تیم ملی تکواندو ایران در این دوره از مسابقات با ۲۴ تکواندوکار حضور داشت.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی تکواندو مدال آوران این دوره از مسابقات به صورت مستقیم جواز حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ را کسب می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها