اولین ال کلاسیکوی پسا نیمار!

نیوکمپ در انتظار 90 دقیقه فوتبال ناب!

تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید بامداد دوشنبه ساعت 00:30 به وقت ایران در دور رفت سوپرکاپ اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
کد خبر: ۱۰۶۱۸۹۲
نیوکمپ در انتظار 90 دقیقه فوتبال ناب!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت طرفداری، بارسلونا در حالی گام به میدان می‌گذارد که تغییرات زیادی را تجربه کرده است. بزرگ‌ترین تغییر بدون شک روی نیمکت رخ داده و دیگر خبری از لوئیز انریکه نیست. ارنستو والورده باتجربه حالا سکان هدایت آبی اناری ها را بر عهده گرفته است. ارنستو که شاگرد یوهان کرایوف بوده، در چند هفته‌ای که مربی بارسلوناست، نتایج بسیار خوبی گرفته و البته تغییراتی را هم در سبک بازی تیم به وجود آورده که مهم‌ترین آنها بدون شک، پرس شدید از زمین حریف است. والورده در حالی اولین بازی رسمی فصل را با بارسا تجربه خواهد کرد که نیمار، یکی از فوق ستاره‌هایش را در اختیار نخواهد داشت. پر کردن جای خالی این بازیکن در تیم بدون شک بزرگ‌ترین چالش کنونی والورده در بارسلوناست هر چند که او همچنان مسی را دارد. ترکیب اصلی بارسا نسبت به زمان انریکه برای بازی فردا احتمالا دو تغییر اجباری خواهد داشت. ویدال در سمت راست خط دفاعی به میدان خواهد رفت و جرارد دلوفئو در پست نیمار. گرچه بارسا نلسون سمدو را نیز از بنفیکا برای پست دفاع راست به خدمت گرفته اما او فعلا نیاز به زمان دارد تا با تیم جدیدش تطابق پیدا کند. بارسا فصل گذشته عملکرد چندان خوبی نداشت و گرچه در اغلب بازی‌های بزرگ پیروز میدان بود اما عدم ثبات و البته، نیمکت ضعیف باعث شد تا شاهد قهرمانی‌های باارزش رقیب دیرینه در اسپانیا و اروپا باشد. بنابراین، به لحاظ انگیزه بارسا در بالاترین میزان ممکن قرار دارد.

از آن سو، قهرمان دو دوره متوالی لیگ قهرمانان اروپا و مدافع عنوان قهرمانی لالیگا قرار دارد. با یک سرمربی فوق العاده و قابل احترام که از زمان به دست گرفتن هدایت کهکشانی‌ها، موفقیت‌های بی شماری را برای این تیم به ارمغان آورده است. تیم زیزو به لطف خط هافبک رویایی‌اش و البته، مهره‌ کم نظیری چون کاسمیرو که تفاوت معناداری را به این تیم بخشیده، جام‌ها را یکی پس از دیگری فتح می‌کند. گرچه شاید نیمکت کهکشانی‌ها نسبت به فصل گذشته کمی ضعیف‌تر شده باشد. دنیلو، هامس و موراتا از تیم رفته‌اند. اما با خرید تئو هرناندز و دنی سبایوس و بازگرداندن خسوس وایخو، کهکشانی‌ها تنها کمی در خط حمله کمبود داشته باشند. رئال مدرید به لطف قهرمانی فصل گذشته در لالیگا در بازی فرداشب حضور خواهد داشت. کهکشانی‌ها مدت‌ها بود که در سوپرکاپ اسپانیا به میدان نرفته بودند و حالا آماده‌اند تا پس از قهرمانی در سوپرکاپ اروپا، این جام را نیز فتح کنند تا با روحیه‌ای هر چه بهتر مهیای فصل جدید و رقم زدن خاطرات باشکوه دیگری برای هوادارانشان شوند. پیش بینی می‌شود که زیدان به دلیل خستگی ناشی از بازی‌های پی در پی و فاصله سه روزه تا بازی برگشت، به چند تن از بازیکنانش در بازی امشب استراحت بدهد. به خصوص مارسلو که امسال با آمدن تئو، رقیبی خوب و باکیفیت دارد و زیدان می‌تواند در مواقع لزوم به او اعتماد کند.

ترکیب احتمالی


غایبان بازی

بارسلونا برای این دیدار توماس فرمائلن را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. بارسا محرومی ندارد.

رئال مادرید اما نمی‌تواند از لوکا مودریچ به دلیل محرومیت و خسوس وایخو به دلیل مصدومیت استفاده کند. دیگر بازیکنان از جمله کریستیانو رونالدو مشکلی برای همراهی تیم در این بازی ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها