پس از اینکه منصوریان اعلام کرد از مهرداد میناوند شکایت می کند این بازیکن اسبق پرسپولیس اینبار در اینستاگرام خود به منصوریان و رحمتی حمله کرد.
کد خبر: ۱۰۶۱۷۶۹
حمله دوباره مهرداد میناوند به رحمتی و منصوریان

به گزارش جام جم آنلاین ، میناوند در یک برنامه تلویزیونی با به کار بردن الفاظی به رحمتی و منصوریان توهین کرد تا کار به شکایت کشی برسد.

میناوند اما دست برنمیدارد و اینبار در اینستاگرام خود این چنین می نویسد: «این آقایانی که از دیروز به تریج قبایشان بر خورده همانهایی هستند که در بازی دوستانه با تیم خونه به خونه به تماشاگرنماهایشان خط دادند که میناوند را به باد فحش و دشنام بگیرید. منی که بعنوان مربی یک تیم دیگر نه مربی پرسپولیس به گواه هزاران نفر حتی با سلاح سرد نیز به من حمله کردند، آقای پاشازاده که الان حق اظهار نظر دادن را به خودت میدهی آنروز کجا بودی؟همانهایی که این دو روز هم خطهایشان را داده اند که قُلی های جیره خور نیز از دیروز هر چه که لایق خودشان هست را نثار ما کنند. آقای به اصطلاح کاپیتان تو به سرمربی و پیشکسوت خودت احترام نگذاشتی که هیچ یک استادیوم را هم تشویق به فحاشی به او کردی دم از اخلاق نزن. از بنده سوال شد من نیز نظرم را گفتم اگر ٢٠برنامه دیگر هم از من سوال شود باز هم میگویم که هنوز جا دارد که این دست از مربیان به سرمربی تبدیل شوند. در مورد قضیه دیگر نیز نیازی به توضیح نیست چون کلمه بدی را خطاب به کسِ خاصی نگفتم. مخلص دوستان استقلالیِ خودم هستم که جز خوبی و احترام چیزی از آنها ندیده ام.

پ.ن:همانطوریکه من سالهاست با شوخیها و الفاظ رکیک شما استقلالیها کنار آمده ام از شما نیز درخواست میکنم روی جنبه خود کار کرده و قُلی نباشید.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها