علیرضا منصوریان سرمربی استقلال سه‌شنبه به کمیته اخلاق رفت. خیلی‌ها تصور می‌کردند تنها علت دعوت او به این کمیته، مصاحبه تندی بود که بعد از بازی صنعت نفت علیه مسئولان فدراسیون انجام داد.
کد خبر: ۱۰۶۰۹۰۵
در جلسه علیرضا منصوریان با کمیته اخلاق چه گذشت؟

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از خبرورزشی ، سرمربی استقلال پس از آن شکست در هفته اول لیگ برتر، در حالی که به قوانین فیفا که در ایران اجرا نمی‌شوند لعنت می‌فرستاد، بعضی از مسئولان فدراسیون را متهم به دیکتاتوری کرد. منصوریان اعتقاد داشت محرومیت سه بازیکن این تیم قانونی نیست و جالب اینجاست که فدراسیونی‌ها هم به حرف‌هایش واکنشی نشان ندادند. از همان روز خبرهایی به گوش می‌رسید مبنی بر اینکه منصوریان به کمیته اخلاق دعوت خواهد شد. سرانجام او سه‌شنبه به این کمیته رفت و یکی از دلایل حضورش توضیح درباره فساد در فوتبال بود.

منصوریان عضو ستاد مبارزه با فساد است و پس از جلسه به نزدیکانش گفت: «چون خودم عضو این ستادم با دکتر تورک حرف‌های زیادی در این رابطه زدیم.» گویا منصوریان و رئیس کمیته اخلاق در طول جلسه حرف‌های مشترک زیادی داشته‌اند و سرمربی استقلال هم تأکید کرده باید با قانون، مقابل فساد ایستاد.

منابع خبری در فدراسیون فوتبال فاش کردند صحبت‌های منصوریان و رئیس کمیته اخلاق بیشتر درد دل و در قالب حرف‌های دوستانه بوده است. در این بین حرف‌هایی درباره رأی اخیر فدراسیون فوتبال هم گفته شد که منصوریان در این زمینه گلایه‌هایی کرد و تورک هم حرف‌های سرمربی استقلال شنید. رئیس کمیته اخلاق حتی سرمربی استقلال را دعوت به آرامش کرد و گفت در تلاش هستند تا فضای فوتبال را آرام کنند. یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال به خبرورزشی می‌گوید منصوریان در بخشی از حرف‌هایش گفته: «از قایم‌باشک بازی خوشم نمی‌آید. من حرفم را زدم و هدفم دفاع از حق استقلال بود.»

منصوریان حتی در این جلسه تأکید کرد همواره به تیم‌های ملی کمک کرده و هدفش حمایت بوده است. او به مصدومیت اخیر وریا اشاره کرد و گفت حداقل رفتار او پس از این اتفاق نشان می‌داد چقدر حامی تیم ملی است. منصوریان درباره ماجرای تیم امید هم به این اشاره کرد که قبل از بازی العین که حساس‌ترین بازی فصل‌شان بود، همکاری لازم را با این تیم کردند. آن مسئول فدراسیون می‌گوید حتی منصوریان در جلسه گفته است: «من زودتر از همه این اتفاق‌ها به فدراسیون فوتبال اطلاع داده بودم که وضع ما چطور است. یعنی در جریان بودند شرایط ما چگونه بوده. این‌طور نبوده که بازیکن ندهیم و ارتباطی هم با فدراسیون نداشته باشیم. از روز اول همه چیز را به آنها گفتیم و در جریان بودند.»

گویا منصوریان در بخشی دیگر از جلسه به خاطر بازی استقلال خوزستان و نگرفتن پنالتی مبرم استقلال گلایه کرده است. تأکید سرمربی آبی‌ها این بوده که نباید چنین اتفاقی در هفته‌های آینده تکرار شود و امیدوار است سهوی بوده باشد. این جلسه در نهایت خیلی دوستانه تمام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها