سایت فدراسیون والیبال نوشت:سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران اسامی 14 بازیکن مورد نظرش برای شرکت در رقابت‌های انتخابی مسابقات قهرمانی 2018 جهان را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۶۰۵۱۵
کاپیتان معروف و دوستان به صف شدند +برنامه کامل رقابت ها از شبکه سه

به گزارش جام جم آنلاین ، ایگور کولاکوویچ در پایان تمرین عصر سه شنبه تیم ملی، اسامی 14 بازیکن زیر را برای شرکت در این مسابقات اعلام کرد:

سعید معروف، سیدمحمد موسوی، امیر غفور، فرهاد نظری افشار، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، رضا قرا، محمدجواد معنوی نژاد، سامان فائزی، مسعود غلامی، علی شفیعی، مهدی مرندی، مصطفی حیدری و فرهاد سال افزون.

با تصمیم کادر فنی تیم ملی، مجتبی میرزاجانپور از ترکیب بازیکنان کنار گذاشته شد.

رقابت های انتخابی مسابقات قهرمانی 2018 جهان از 19 تا 23 مرداد در سالن رضازاده اردبیل برگزار می شود.

مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان روی آنتن شبکه سه
مرحله نهایی مسابقات والیبال انتخابی جهان در گروه A قاره آسیا از جمعه 20 تا دوشنبه 23 مرداد از ساعت 18:00 روانه آنتن شبکه سه خواهند شد.

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه سه سیما، مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان که در آن تیم های ملی ایران، چین، کره‌جنوبی، قطر و قزاقستان به رقابت می پردازند، درسالن6 هزار نفری ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.گزارشگر این مسابقات کیومرث کُرده می باشد و زمان پخش این رقابت ها به قرار زیرند:

*جمعه 20 مرداد/ ساعت 18:00 ایران –کره جنوبی
*شنبه 21مرداد /ساعت 18:00 ایران-چین
*یکشنبه 22 مرداد / ساعت 18:00 ایران –قزاقستان
*دوشنبه 23 مرداد / ساعت 18:00 ایران –قطر

این مسابقات در قالب برنامه «توپ و تور» کاری از گروه ورزش شبکه سه سیما به تهیه کنندگی بهزاد کاویانی است که مسابقات والیبال ،هندبال و بسکتبال لیگ برتر باشگاه های ایران و تیم ملی در سطح آسیا و جهان را پوشش می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها