درگیری 10 روز پیش بین عادل غلامی و محمد موسوی در تیم ملی والیبال ایران درنهایت منجر به اخراج غلامی از تیم ملی شد.
کد خبر: ۱۰۶۰۵۰۱
بازگشت عادل غلامی به تیم ملی والیبال  /چرا داورزنی حرفی از آن 3 دختر نزد؟

به گزارش جام جم آنلاین ، اخراج عادل غلامی از تیم ملی حاشیه بزرگی برای تیم ملی والیبال ایران رقم زد و سوال های زیادی را به وجود آورد. دوباره پرونده بازیکن سالاری در تیم ملی والیبال ایران در رسانه ها باز شد و از آن مهم تر این بود که چرا در این بین فقط باید غلامی اخراج شود؟

در حالی که تب حاشیه های تیم ملی والیبال ایران خوابیده بود محمدرضا داورزنی در گفت و گویی جدید از بازگشت عادل غلامی به تیم ملی والیبال ایران می گوید. وی در گفت و گو با تسنیم اظهار داشت: «باید ابتدا تاکید کنم که هم موسوی و غلامی از بازیکنان خوب ما هستند. در جریان تمرینات همه رشته‌ها بعضاً اتفاق می‌افتد که دو نفر از هم دلخور می‌شوند. اتفاقی که این بار افتاد، برای ما هم خیلی عجیب بود؛ از این جهت که عادلی که یک دهه برای والیبال ایران زحمت کشیده، یک مسئله‌ای پیش می‌آید و ناراحت می‌شود و تمرین را ترک می‌کند. ما شاهد این بودیم که سرمربی تیم تشخیص می‌دهد یک بازیکن را کنار بگذارد. عادل با درآوردن پیراهن به سرمربی اعلام کرد که او را کنار بگذارد. خودِ غلامی هم این رفتار رو پذیرفته که درست نیست. البته به معنای این نیست که دیگه برنمی‌گردد. عادل از نیروهای خوب ما است و کولاکوویچ و ما نمی‌خواهیم این سرمایه را از دست بدهیم، ولی اینکه چه زمانی برگردد، مشخص نیست. کولاکوویچ می‌گوید حالا که غلامی خودش رفته، فعلا برنمی‌گردد. عادل هم پذیرفته و گفته که اشتباه کرده است. ما تلاش می کنیم شرایط بازگشت عادل رو فراهم کنیم.»

محمدرضا داورزنی به راحتی از عادل غلامی حرف می زند و اینکه احتمال بازگشت او به تیم ملی والیبال ایران وجود دارد اما او چرا حرفی از سه دختر تیم ملی والیبال جوانان که به دلیل درگیری فیزیکی با محرومیت هایی طولانی مدت مواجه شده اند حرفی به میان نیاورد؟ در حالی که بیش از یک ماه از محرومیت پر سر و صدای آنها میگذرد فدراسیون تصمیمی برای کاهش محرومیت آنها ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها