ستاره های دنیای فوتبال به آن چیزی که در میدان مسابقه دیدید و می بینید خلاصه نمی شوند. آنها شخصیت های مختلفی دارند.
کد خبر: ۱۰۵۹۷۳۸
ستاره هایی برای رسوایی / با بدنام ترین فوتبالیست های دنیا آشنا شوید +عکس

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از تایم، یکی خوش اخلاق است و دیگری بد اخلاق. دیگری مرد خانواده و دیگری فردی سبک سر و بی خیال. یکی با انبوهی از کارهای تجاری سرش را گرم کرده و دیگری با مسافرت و یک سبک زندگی کاملا لاکچری. اما در میان کسانی هم هستند که وقتی سرشان به فوتبال گرم نباشد رسوایی می آفرینند، آن هم رسوایی های بزرگ و پرسر و صدا. دنیای فوتبال متاسفانه پر است از ستاره هایی که نه یک بار که چندین بار رسوا شده اند و کارهای غیراخلاقی آنها تیتر رسانه ها شده است. آنها چه کسانی هستند؟ با بدنام ترین فوتبالیست های دنیا بیشتر آشنا می شویم:

جان تری

رسوایی به وقت تری. آن هم هر چند وقت یکبار. تری دست از رسوایی برنمی داشت و رسوایی دست از سر تری. از توهین نژادپرستانه به یک بازیکن سیاه پوست گرفته تا رسوایی عظیم رابطه نامشروع او با نامزد هم تیمی اش. تری به عنوان کاپیتان و اسطوره چلسی می توانست اسطوره بزرگ تری برای انگلیسی ها باشد اما آنقدر رسوایی اخلاقی به بار آورد که اعتبارش برای همیشه مخدوش شد. او اکنون در تیم دسته اولی آستون ویلا بازی می کند.

رحیم استرلینگ

خیلی بد است یک بازیکن جوان در حالی که هنوز 23 سالش هم نشده کوهی از رسوایی های مختلف داشته باشد. استرلینگ ، این بازیکن تیم ملی فوتبال انگلیس و منچسترسیتی در حالی که هنوز 17 سالش هم نشده بود فرزندانی داشت که هویت آنها را از رسانه ها پنهان می کرد. او تا امروز ارتباط های نامشروع زیادی با زنان مختلف از ملیت های مختلف داشته است. او واقعا یکی از بی اخلاق ترین های دنیای فوتبال است و همه حد و حدود را پشت سر می گذارد. رابطه نامشروع با پزشک کلینیک باشگاهش آخرین برگ از رسوایی های او محسوب می شود.

وین رونی

از کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال انگلیس که به تازگی از منچستریونایتد جدا شده و به اورتون رفته انتظارات بیشتر بود اما او که خیلی زود ازدواج کرد گاهی اوقات نمی تواند جلوی خودش را بگیرد. رونی پدر سه پسر است و 9سال است با همسرش ازدواج کرده اما اینها باعث نشده تا مرد متعهدی در زندگی باشد. رسوایی های ارتباط نامشروع با چند دختر و حضور مداومش در کلوب های شبانه رسوایی متعددی در سال های اخیر برای او رقم زد.

مارادونا

درباره رسوایی های اسطوره بی بدیل دنیای فوتبال می توان ساعت ها صحبت کرد. از فرزندی که او را هرگز قبول نکرد تا ارتباط با چهره های مختلف. از تیراندازی به سمت خبرنگاران گرفته تا دوپینگ و مصرف مواد مخدر. او هنوز هم دست برنداشته است و هر چند وقت یکبار اخبار جدیدی درباره جنجال های او منتشر می شود.

فرانک ریبری

مرد صورت زخمی بایرن مونیخ به روزهای پایانی فوتبال خود نزدیک می شود. این فوتبالیست فرانسوی با یک اتفاق برای همیشه چهره خود را مخدوش کرد یعنی وقتی چند سال پیش با یک دختر زیر سن قانونی ارتباط برقرار کرد تا پرونده قطوری برای او تشکیل شود.

کریم بنزما

ستاره فرانسوی رئال مادرید در همان رسوایی اخلاقی فرانک ریبری با او شریک بود اما این پایان کار برای بنزما نیست. او در اخاذی از هم تیمی اش والبئونا در تیم ملی فرانسه نقش پررنگی داشت. گویا او فیلمی در دست داشت که بر اساس آن فیلم به همراه چند نفر دیگر قصد داشت از والبئونا اخاذی کند. بنزما تبرئه شد اما مردم فرانسه هنوز را نبخشیده اند. او به دلیل این رسوایی حضور در یورو 2016 را هم از دست داد.

سمیر نصری

نصری آنقدر در منچسترسیتی بداخلاقی و بی انضباطی کرد تا در نهایت این باشگاه انگلیسی او را به صورت قرضی به تیم سویای اسپانیا فرستاد. نصری در شبکه اجتماعی توییتر با تعدادی از پزشکان یک کلینیک درمانی در شهر لس‌آنجلس آمریکا مکالمات غیراخلاقی داشته که کمی بعد از انتشار این خبر نصری اعلام کرد که توییت‌های گذاشته شده در صفحه‌اش کار خود او نبوده بلکه کار هکرهایی بوده است که به صفحه‌اش دسترسی پیدا کرده بودند اما بعد مشخص شد او دروغ گفته است. او پیش از این عکس هایی غیر اخلاقی از خود منتشر کرده بود.

روماریو

این چهره سرشناس فوتبال برزیل که البته اکنون نماینده مجلس کشورش است شهرت بسیار بدی در کشورش دارد و دلیلش تمایل بیمارگونه او برای ارتباط با زنان است. او خودش اعتراف کرده که در این زمینه هیچکس به پای او نمی رسد و این نقطه ضعف او محسوب می شود!

اولیور کان

کان که محبوبیت زیادی در آلمان داشت و دارد وقتی چهره خود را مخدوش کرد که با زنی ارتباط برقرار کرد و وقتی صاحب فرزند شد نپذیرفت که پدر آن کودک است. کان به همین راحتی تا مدت های طولانی جنجال به پا کرد و دیگر به عنوان یک رسوا شناخته می شد نه یک ستاره.

لوتار ماتئوس

همسر پشت سر همسر.او در میان تمامی فوتبالیست های دنیا از لحاظ ازدواج کردن رکورددار است. یکی از همسران سابق او لوتار را فوتبالیستی خوب اما در عین حال مردی بسیار سست و بی شخصیت توصیف می کند که خیانت کردن به زن ها را خوب بلد است.

جوئی بارتون

بارتون به دلیل جنجال های بی پایان در فوتبال به «پسر بد» فوتبال مشهور است. او با خبرنگاران درگیری لفظی پیدا می کند، در میدان مسابقه کتک کاری می کند و به همه ناسزا می گوید. او را به عنوان یکی از بدهان ترین ورزشکاران دنیا می شناسند.

رایان گیگز

رسوایی ارتباط نامشروع گیگز با همسر برادرش هرگز پاک نمی شود. این رسوایی در رسانه ها چنان جنجالی به پا کرد که گیگز جرات نمیکرد از خانه بیرون برود. برادرش او را "سگ کثیف" توصیف کرد و اظهار داشت با رایان دیگر هرگز ارتباطی ندارد.

هیلدا حسینی خواه / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها