بلافاصله بعد از پایان مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشوردر فصل گذشته،‌ مسئولان باشگاه خیبر خرم‌آباد با مطرح کردن بحث تبانی در بازی هفته آخر تیم‌های آلومینیوم اراک و فجر سپاسی شیراز،‌ خواهان رسیدگی کمیته اخلاق به این ادعا شدند.
کد خبر: ۱۰۵۷۶۳۵
شایعه عجیب: اثبات تبانی در لیگ یک

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از میزان تبانی ، با اینکه گفته می‌شود مسئولان کمیته اخلاق بررسی‌های زیادی درباره پرونده تبانی در هفته آخر لیگ یک انجام داده‌اند اما هنوز رای نهایی به صورت رسمی صادر نشده و در چنین شرایطی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک هم در مصاحبه‌ای ادعا کرده از مسئولان باشگاه خیبر خرم‌آباد به خاطر وارد کردن اتهام دروغ شکایت خواهند کرد.

از آنجایی که فصل جدید مسابقات لیگ یک 16 مرداد آغاز خواهد شد،‌ باشگاه خیبر تیم خود را برای حضور احتمالی در لیگ یک آماده کرده و از طرف دیگر فجر سپاسی و آلومینیوم اراک هم بدون توجه به شکایت نماینده لرستان خودشان را آماده شروع مسابقات می‌کنند.

با این وجود شنیده می‌شود که مسئله تبانی در لیگ یک تقریبا محرز شده و به زودی مسئولان در این مورد نظر نهایی خود را اعلام خواهند کرد.به هر صورت خبر می‌رسد که مسئولان ورزشی استان لرستان هم پیگیر پرونده تیم پرطرفدار خیبر هستند و در صورتی که تکلیف این پرونده روشن نشود،‌ این احتمال وجود دارد که لرستان تمام نمایندگان خود را از لیگ‌های کشوری به نشانه اعتراض خارج کند. باید دید کمیته اخلاق در روزهای آینده رای نهایی درباره این پرونده را صادر خواهد کرد یا خیر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها