ملی پوش بسکتبال ایران به دلیل گوش دادن به موسیقی از تیم ملی اخراج شد.
کد خبر: ۱۰۵۷۲۰۶
اتفاق عجیب برای ملی پوش بسکتبال/ موسیقی گوش می‌داد، اخراج شد!

به گزارش جام جم آنلاین، محمد حسن زاده که فصل گذشته در تیم بسکتبال نفت آبادان بازی می کرد از تیم ملی اخراج شد. پس از اردوی تدارکاتی چین رضا مشحون مدیر تیم های ملی بسکتبال این بازیکن را رسما اخراج کرد. اما دلیل اخراج این ملی پوش با سابقه چه بود؟ آنچه که «رفتار خارج از اخلاق ورزشی» نامیده شده دلیل اخراج این بازیکن عنوان می شو.

«رفتار خارج از اخلاق ورزشی» که برادر رئیس فدراسیون معتقد است حسن‌زاده انجام داده در واقع گوش دادن به موسیقی در جریان حرکت تیم ملی به سمت سالن مسابقه و گرم کردن بوده. شاهدان عینی گفته‌اند رضا مشحون که معتقد بود گوش دادن به موسیقی تمرکز بازیکن را بهم می‌زند و آن را نشانه «بی تعصبی و بی اخلاقی» دانسته قبل از اینکه کاروان تیم ملی برای حضور در یکی از مسابقاتش در تورنمنت اطلس سوار اتوبوس شود هدفون روی گوش حسن‌زاده را می‌کشد و او را مجبور می‌کند موسیقی گوش ندهد. این رفتار مدیر تیم‌های ملی باعث درگیری لفظی مختصر بین او و حسن‌زاده می‌شود؛ همین درگیری در نهایت به خط خوردن این بازیکن از اردوی تیم ملی ختم شد.

بعد از اظهارنظر رضا مشحون تعدادی از بازیکن‌های تیم ملی در شبکه‌های اجتماعی از حسن‌زاده حمایت کردند و تعصب او به تیم ملی را ستایش کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها