گفت و گو با سعیده علّی، بازیکن مطرح بسکتبال بانوان

بسکتبالیست ها باهوش هستند / دیگر همه چیز به خودمان بستگی دارد

جلسه ستاد بازی‌های المپیک و آسیایی با حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۸۷۰
موافقت با اعزام تیم بسکتبال بانوان به بازیهای داخل سالن

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایسنا ، جلسه ستاد بازی‌های المپیک و آسیایی با حضور وزیر ورزش و جوانان ، رییس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، معاونان وزارت ورزش و جوانان آغاز و بررسی وضع رشته‌های شرکت کننده در بازی‌های داخل سالن آسیا و اقیانوسیه در عشق آباد ترکمنستان در دستور جلسه قرار گرفت.

رییس کمیته ملی المپیک بیان‌ کرد: پنجمین دوره از بازی‌های داخل سالن آسیا در ترکمنستان در 21 رشته ورزشی برگزار می‌شود و تقریبا ایران در تمامی رشته‌ها حضور دارد. در این دوره 69 کشور آسیایی و اقیانوسیه شرکت می‌کنند.

رحیمی سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی‌های داخل سالن آسیا نیز، بیان‌ کرد: با 30 فدراسیون نشست‌های تخصصی برگزار کرده‌ایم و پیش‌بینی مدال آوری ما حدود یکصد مدال طلا، نقره و برنز است. کاروان ایران با 215 ورزشکار در پنجمین دوره بازی‌های داخل آسیا شرکت می‌کند. مسابقات از 26 شهریور ماه آغاز و 51 ورزشکار زن و 164 ورزشکار مرد اعزام خواهند شد. نخستین گروه اعزامی سوارکاری و بزرگترین گروه نیز کشتی خواهد بود.

با تاکید وزیر ورزش و جوانان با موافقت اعضای ستاد عالی بازی‌های المپیک و آسیایی تیم بسکتبال سه نفره دختران ایران در صورت موافقت کمیته‌ برگزاری بازی‌های داخل سالن آسیا با هماهنگی فدراسیون به ترکمنستان اعزام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها