جملات پرت و پلا و توهین آمیز یک فوتبالیست جوان باعث شد تا چلسی به دردسر جدی بیفتد.
کد خبر: ۱۰۵۵۱۷۶
توهین به مردم چین بزرگ ترین دردسر را برای چلسی رقم زد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از دیلی میل ؛ کندی بازیکن 21 ساله و برزیلی تیم چلسی در جریان اردوی تابستانی این تیم در کشور چین پستی توهین آمیز را در اینستاگرام خود درباره مردم چین منتشر کرد که خشم بسیاری را برانگیخته است. کونته سرمربی چلسی پس از مشاهده واکنش های به شدت انتقاد آمیز و منفی این بازیکن را از اردوی تابستانی چلسی اخراج کرد و به انگلیس برگرداند.

کندی چند روز پیش در صفحه خود از الفاظی زننده از جمله «چین احمق، بیدار شو» برای اشاره به سختی‌های اردوی تابستانی‌اش در این کشور و طعنه به نگهبانی که هنگام تمرین چلسی کنار حفاظ‌های اطراف زمین خوابش برده بود، استفاده کرد که با انتقاد اهالی این کشور همراه شد. مدت کوتاهی پس از انتشار این پست باشگاه چلسی با انتشار بیانیه‌ای از مردم چین عذرخواهی کرد اما این باشگاه برای به دست آوردن دل هوادارانش در چین به عذرخواهی اکتفا نکرده است و با اخراج این بازیکن برزیلی از اردوی تابستانی، او را به انگلیس برگرداند.

با وجود عذرخواهی رسمی باشگاه چلسی، حرکت کندی می‌تواند عواقب بدی برای تیم او در شرق آسیا داشته باشد چرا که طبق اعلام برخی منابع خبری، چینی‌ها تصمیم گرفته‌اند که برای سال‌های آینده دیگر از آبی‌پوشان لندن استقبال نکنند. برخی منابع هم مدعی شده‌اند که دولت چین به تمام رسانه‌های این کشور دستور داده است که از انتشار تمامی اخبار و گزارش‌های مربوط به چلسی در خروجی‌های خود خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها