هنوز کارت بازی رامین رضاییان برای بازی کردن در اوستنده صادر نشده چرا که پرسپولیس برای او مشکل تراشی کرده است.
کد خبر: ۱۰۵۵۱۶۱
پرسپولیس بازیکن سابق خود را محروم کرد / رامین رضاییان: آبرویم رفت

به گزارش جام جم آنلاین ، رامین رضاییان، مغضوب بزرگ برانکو پیش از پایان فصل از پرسپولیس اخراج شد تا حتی اجازه شرکت کردن در جشن قهرمانی را هم نداشته باشد.

او که هدف اصلی اش لژیونر شدن بود به بلژیک رفت و چند روزی به عنوان بازیکن تستی در تمرینات تیم اوستنده بلژیک شرکت کرد. رضاییان بالاخره رضایت مربی را به دست آورد و با این تیم مطرح بلژیکی قراردادی دو ساله بست.

اما رامین 350 میلیون تومان بابت رضایتنامه اش به پرسپولیس بدهکار است و تا زمانی که این مبلغ را نپردازد برای او آی تی سی صادر نمی شود.

رضاییان در اینباره به صورت مفصل در اینستاگرام خود نوشت: « ‎سلام به بهترینا.‎همتون می دونید که تو این ماه های سخت فقط شماها بودید که بهتون اطمینان داشتم و فقط با شما بود که می تونستم حرفای دلم رو بزنم‎چه تو روزایی که بازی می کردم و تمام تلاشم خوشحالی شما بود و چه روزایی که بازی نمی کردم و تلاشم بود تا ناراحتتون نکنم و چه روزایی که البته بدترین شایعات و سخت ترین تصمیمات جلوی روم بود اما نخواستم نگرانتون کنم.و مطمئن باشید صبر و سکوتم بخاطر شماها بود نه بخاطر اون بند بیخود در قراردادام و علیرغم تمام تلخی و اتفاقات فصل گذشته یه لحظه به قرارداد با مدیران که نه به تعهد بزرگم به پیرهن پرسپولیس و هوادارا غافل نشدم و هیچ صفر و عددی نتونست باعث بشه تا اونو جایگزین شماها کنم...

این اتفاقات در حالی افتاد که من ثانیه به ثانیه، در حال عذاب بودم اما هیچ وقت از یاد شما غافل نبودم.هیچ منتی هم نیست و الانم اینا رو نگفتم تا منت بزارم و شما بزرگترین منت رو سرم گذاشتید که دوستم دارید و برای موفقیت نمایندتون دعا می کنید...‎اما همه این درد دل ها رو گفتم تا شرح حال الانم رو بگم؛ فصل گذشته اتفاقاتی افتاد که از جمع پرسپولیس کنار رفتم و ضمن اینکه پولی نگرفتم قرار شد مبلغی هم به عنوان پول رضایتنامه پرداخت کنم... بگذریم از اینکه باشگاه تو اون روزای سخت نه تنها کمک بزرگی نکرد و تو فصلی که پولی نگرفتم از من پول رضایتنامه گرفت ٧٠٠ میلیون طلبمو بخشیدم ١٥٠ میلیون نقد دادم و قید کردن که در صورتی که فصل بعد قراردادم بالای ٧٠٠ میلیون باشه باید ١٥٠ میلیون دیگه هم بدم.‎گذشت و امروز بلژیک اومدم اما باشگاه از دادن آی تی سی من خودداری کرده و اعلام کرده تا باقی پول رو ندم این اجازه رو بهم نمیده.

من تمام پولی که داشتم رو فصل گذشته به باشگاه بخشیدم و مبلغ رضایتنامه رو هم دادم اما الان اگه مجوز من صادر نشه اوستنده هم پرداختی به من نداره که باقی خواسته مسوولای پرسپولیس رو بدم، که جواب مسیج منو هم ندادن که ازشون بخوایم ازم چک قبول کنن!شاید انها دوست داشتند برم به جایی که قلب و دل تون بشکنه مثل من که اینجوری باهم رفتار کردند که اینجا باید آبروی من برود و در غربت سرمربی ام بپرسد که چی شده آی تی سی صادر نمیشه و من بگم به خاطر عشقم به پرسپولیس و اینکه مدیرای تیم تو قراردادم نوشتن اگه برم خارج ( نه لیگ ایران که اگه به یکی از اون پیشنهادات مالی فوق العاده جواب مثبت میدادم نیازی به پرداخت این پول نبود) باید این ملبغ رو بدم. برم و پولمو نگیرم و پول برای رضایتنامه قرض کنم، من این پول را از هر طریقی شد جور کردم و دیروز دادم ولی بازم فدای سرتان فقط خواستم در جریان باشید. »

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها