تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار سوپرجام ایران با ۳ گل نفت تهران را مغلوب کرد تا سومین تیم قهرمان در سوپرجام لقب بگیرد.
کد خبر: ۱۰۵۴۸۴۵
۱۷ رکورد ۳ تایی پرسپولیس در سوپرجام ایران

به گزارش جام جم آنلاین از سایت نود، پرسپولیس در دیدار سوپرجام علاوه بر ۳ گلی که به حریف زد، رکوردهای متعدد ۳ تایی را هم به جا گذاشت.

در آستانه شروع لیگ برتر هفدهم، ۱۷ رکورد و نکات ویژه ۳ تایی پرسپولیس، بازیکنان و مربی این تیم را مرور می کنیم.

۳ دوره سوپرجام در فوتبال ایران برگزار شده که پرسپولیس به عنوان سومین قهرمان سوپرجام ایران شناخته می شود.

۳ بازی اخیر پرسپولیس برابر نفت تهران با پیروزی سرخپوشان به پایان رسیده است.

۳ بازی اخیر پرسپولیس برابر نفت تهران بدون گل خورده برای شاگردان برانکو به پایان رسیده است.

۳ گل سرخپوشان در بازی سوپرجام با پای چپ به ثمر رسید.

۳ بازیکن پرسپولیس، شایان مصلح و شجاع خلیل زاده و سیامک نعمتی، در بازی سوپرجام برای اولین بار برای سرخپوشان به میدان رفتند.

۳ جام مختلفی که در آن محسن مسلمان موفق به گلزنی شده، لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و سوپرجام ایران است.

۳ قهرمانی در سوپرجام در کارنامه مربیگری برانکو به ثبت رسید. قهرمانی در سوپرجام ایران سومین قهرمانی این مربی کروات در سوپرجام است.

۳ قهرمانی تیم های تحت هدایت برانکو در سوپرجام در سه کشور چین، کرواسی و ایران رقم خورده و ایران سومین کشوری است که برانکو در آن موفق به فتح سوپرجام می شود.

۳ بازی اخیر پرسپولیس در تمامی رقابتها بدون گل خورده برای سرخپوشان به پایان رسیده است.

۳ بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس علی دایی، علی علیپور و فرشاد احمدزاده در هر سه جام داخلی (لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام) گلزنی کرده اند البته این بازیکنان به عنوان بازیکن پرسپولیس در هر سه جام گلزنی نکرده اند؛ علی دایی با پیراهن صبا در سوپرجام گل زد، علیپور در راه آهن و احمدزاده هم در تراکتورسازی در سال های قبل در جام حذفی گلزنی کرده اند.

۳ گلزن پرسپولیس در سوپرجام این شانس را دارند که با گلزنی در جام حذفی برای پرسپولیس نام خود را به عنوان اولین بازیکن تاریخ این باشگاه که با پیراهن پرسپولیس در هر سه جام داخلی گلزنی کرده، ثبت کنند.

۳ بازیکن ایرانی موفق به گلزنی در چهار رقابت (لیگ برتر، جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا و سوپرجام) شده اند؛ علی دایی، مرتضی تبریزی و فرشاد احمدزاده.

۳ بازیکن در سوپرجام از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند؛ میثم دورقی، مهدی مهدی پور و فرشاد احمدزاده.

۳ بازی اخیر پرسپولیس در رقابت های داخلی در ورزشگاه آزادی، با سه گل زده یا بیشتر به پایان رسیده (برد ۴ بر صفر برابر پدیده مشهد، تساوی ۳-۳ با ذوب آهن و برد ۳ بر صفر در سوپرجام).

۳ بازیکن در دوران مربیگری برانکو پشت ضربه پنالتی ایستاده و ضربه پنالتی خود را از دست نداده اند؛ جری بنگستون، تادئو و فرشاد احمدزاده.

۳ گل توسط محسن مسلمان در زمان حضور برانکو در پرسپولیس به ثمر رسیده که سومین گل این بازیکن در سوپرجام به ثمر رسید.

هر سه گل این بازیکن در سه جام مختلف بود. برابر استقلال در لیگ برتر پانزدهم، برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا و برابر نفت تهران در سوپرجام.

۳ تیم مختلف با هدایت برانکو ایوانکوویچ فاتح سوپرجام شده اند که پرسپولیس سومین تیم قهرمان سوپرجام با مربیگری برانکو است؛ دینامو زاگرب کرواسی و شاندونگ چین تیم هایی هستند که پیش از این با هدایت این مربی کروات به قهرمانی سوپرجام کرواسی و چین دست یافتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها