پیروانی: مسئولیت شکست را به عهده می گیرم

شکست تیم ملی امید مقابل عمان

تیم ملی فوتبال امید با حساب دو بر صفر مقابل تیم ملی عمان در رقابت های انتخابی قهرمانی زیر 23 سال آسیا مغلوب شد و در جایگاه دوم قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۵۴۵۳۴
شکست تیم ملی امید مقابل عمان

به گزارش جام جم آنلاین، در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت های انتخابی زیر ۲۳ سال آسیا، ایران و عمان از ساعت ۱۷:۳۰ در بیشکک به مصاف هم رفتند که عمان توانست با پیروزی 2 بر صفر مقابل شاگردان امیر حسین پیروانی صدرنشین گروه A شود و ایران در جایگاه دوم قرار بگیرد.

تیم ملی ایران با این شکست در انتظار پایان رقابت های گروهی می ماند تا در صورت داشتن امتیازهای کافی به عنوان یکی از تیم​های دوم راهی مرحله نهایی شود.

ایران در بازی نخست نیز توانست قرقیزستان را با حساب دو بر یک شکست دهد. تیم چهارم این گروه یعنی سریلانکا از حضور در این مرحله انصراف داد. عمان در بازی نخست خود قرقیزستان را با حساب ۵ بر یک شکست داده بود.

پیروانی: مسئولیت شکست را بر عهده می‌گیرم

سرمربی تیم ملی امید می‌گوید مسئولیت نتایج تیمش بر عهده او است و تیمش با وجود شکست مقابل عمان می‌تواند به مرحله نهایی رقابت‌های زیر ٢٣ سال آسیا صعود کند.

امیرحسین پیروانی پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل عمان و قرار گرفتن در رده دوم گروه در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی زیر ٢٣ سال آسیا به ایسنا گفت: مشکل بودن بازی از قبل قابل پیش بینی بود. عمان یک تیم خوب و هماهنگ بود. در بیشتر دقایق بازی عملکرد بهتری نسبت به ما داشتند. به بازیکنان و مربیان این تیم تبریک می گویم. تیم ما خیلی جوان است و نیاز به تجربه دارد.

او ادامه داد: ما برای حضور در مسابقات ریسک کردیم و زیر بیست ساله ها را آوردیم. نسبت به بازی قبل سه بازیکن مصدوم داشتیم. در این بازی مانند بازی قبل دو بازیکن جدید در پست غیر تخصصی داشتیم. مدافع وسط ما اولین بار بود در این پست برای تیم ملی بازی کرد. هر چند از عملکرد او راضی هستم. برای یک جوان ١٩ ساله خوب بود. نتوانستیم با تمام بازیکنان در رقابت‌ها حاضر شویم و مصدومیت‌هایی را هم در بازی اول داشتیم. طرح و برنامه ما کاملا بهم ریخت.

پیروانی گفت: به هر حال فوتبال است و امیدوارم به عنوان تیم دوم به جمع ١٦ تیم صعود کنیم. خیلی شانس داریم. تمام نتایج را نمی‌دانم اما فکر کنم شرایط صعود داریم. تصمیم ما پر ریسک بود. مسئولان فدراسیون و کی‌روش از این تصمیم حمایت کردند. به عنوان سرمربی تیم تمام مسئولیت‌ها را می‌پذیرم. تجربه گران‌بهایی برای بازیکنان جوان‌مان بود و این تجربه در آینده مفید خواهد بود.

سرمربی تیم ملی امید در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در هر دو بازی در نیمه دوم عقب نشست اظهار کرد: تیم ما خسته نبود، ارتفاع و ناهماهنگی روی بازی ما اثر می‌گذارد. چند بازیکن‌مان را نداشتیم و بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی به میدان رفتند. تیم حریف قدرت بیشتری داشت آنها سن بیشتری دارند و در این سن و سال، اختلاف سه سال تاثیرگذار است و شاید این علت آن باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها