برنامه اخیر «از فوتبال چه خبر؟ » رادیو ورزش شنبه ۳۱ تیر ماه با حضور سید پندار توفیقی، معاونت ورزشی باشگاه استقلال تهران به آخرین وضعیت این تیم و شکایت تیموریان و رضایی از استقلال به AFC اختصاص داشت.
کد خبر: ۱۰۵۴۳۲۴
اظهارات پندار توفیقی در مورد شکایت تیموریان و رضایی از استقلال

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش؛ سید پندار توفیقی، معاون ورزشی باشگاه استقلال تهران پیرامون آخرین وضعیت این تیم اظهار کرد: استقلال فصل نقل و انتقالات را خوب شروع کرد؛ بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند و جمعبندی انجام شد. مجتبی جباری نیز مثل همه بازیکنانی که قرارداد دارند در حال انجام تست فیزیوتراپی ایفمارک است و مشکلی ندارد. طی یکی دو روز آینده قرارداد همه بازیکنان در هیئت فوتبال ثبت خواهد شد. تیم استقلال در روز پنجشنبه عازم آبادان می شود تا جمعه اولین بازی لیگ را انجام دهد.

توفیقی درخصوص طرح شکایت آندریک تیموریان و کاوه رضایی از استقلال به AFC بیان کرد: دو نفر از بازیکنان سابق استقلال یعنی آندریک تیموریان بابت مطالبات سال ۹۲ و کاوه رضایی بابت مطالبه ناچیزی از سال گذشته به AFC نامه فرستاده و خواستار جلوگیری از حضور تیم در جام باشگاه های آسیا فسخ مجوز حرفه ای باشگاه شده اند. ما نامه ها را به فدراسیون فوتبال ایران و کمیته تعیین وضعیت ارجاع کردیم. درصورتیکه که رای این دو مرجع مورد تائید طرفین نباشد؛ می توان به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال نیز مراجعه کرد. قراردادهای بازیکنانی که در داخل کشور نوشته شده است؛ تابع قوانین فدراسیون فوتبال ایران است و این موضوع در قرارداد آنها نیز به صراحت قید شده است. بنابراین در وهله اول باید مشخص شود که صلاحیت رسیدگی به این موضوع با فدراسیون فوتبال ایران است یا AFC ؟ تیموریان رای کمیته انضباطی را گرفته و تکلیف مطالبه اش مشخص است. کاوه رضایی نیز ۱۲۰ میلیون تومان طلب دارد که جریمه تاخیر را هم تقاضا کرده است. باشگاه استقلال بدهی سنواتی زیادی دارد. بدهی که طی سالیان سال انباشته شده است؛ یکجا قابل پرداخت نیست. سال گذشته پرونده بازیکنان خارجی را بستیم و حالا به سراغ پرونده بازیکنان داخلی آمده ایم تا مطالبات بصورت توافقی و تقسیط پرداخت شود. AFC نیز بیشتر به دنبال این است که مستنداتی ارائه شود که موضوع در حال مذاکره و مصالحه است.

برنامه زنده از فوتبال چه خبر؟ شنبه ۳۱ تیر با اجرای منصوریان تقدیم شنوندگان شد. این برنامه ساعت ۱۶:۰۵ به مدت ۵۵ دقیقه همه روزه (بجز جمعه ها) از رادیو ورزش پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها