ناصر فریادشیران در گفت و گو با جام جم آنلاین ؛

علی کریمی بر اساس عقایدش رفت / نفت به پرسپولیس مقتدرانه باخت!

ناصر فریاد شیران مدیر آکادمی باشگاه نفت و پیشکسوت فوتبال تا یک روز قبل از دیدار با پرسپولیس اصلا خبر نداشت باید بازیکنانش را در اختیار تیم نفت قرار بدهد.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۵۵
علی کریمی بر اساس عقایدش رفت / نفت به پرسپولیس مقتدرانه باخت!

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم نفت در شرایطی کاملا بحرانی مقابل پرسپولیس در سوپر جام قرار گرفت. علی کریمی یک روز قبل از سوپرجام تیم را ترک کرد و برخی از بازیکنان نیز دیگر خود را ملزم به همراهی نفت ندانستند تا این تیم با ترکیبی از بازیکنان کاملا جوان به میدان برود.

ناصر فریادشیران مدیر آکادمی نفت و پیشکسوت فوتبال درباره اتفاقات اخیر باشگاه نفت به جام جم آنلاین گفت: «علی کریمی اسطوره ای با شخصیت است که در ورزش هواخواهان زیادی دارد. رفتن او به دلیل ترس از شکست سنگین مقابل پرسپولیس نبود. او با هدف خاصی آمد و فکر می کرد قول هایی که به او داده شده عملی می شود. با توجه به شرایطی که به وجود آمده بود او رفت. در واقع کریمی به دلیل عقایدش رفت.»

این مربی درباره حضور حمید درخشان در نفت به عنوان جانشین علی کریمی گفت: «درخشان بر اساس تفکرات خودش آمد. او کار بسیار سختی را دارد.»

فریادشیران درباره شکست نفت مقابل پرسپولیس گفت: «نفت هنوز آن اقتدار لازم را ندارد. 9 بازیکن تیم امید نفت برای نخستین بار در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند. وقتی با آنها تماس گرفتیم و گفتیم باید در سوپرجام مقابل پرسپولیس به میدان بروند باورشان نمی شد. این تیم هنوز هارمونی لازم را ندارد اما با توجه به اینکه نفت برای سوپرجام یک روزه بسته شد و 9 بازیکن تیم امید برای نخستین بار در ترکیب این تیم به میدان می رفتند به نظرم باختی که حاصل شد باختی مقتدرانه برای تیم نفت بود. »

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها