آزمون یکی از بهترین بازیکنان آینده دار است

تمجید سایت ایتالیایی از مهاجم ایرانی روبین کازان

یک سایت ایتالیایی با تمجید از مهاجم جوان تیم ملی کشورمان، از او به عنوان « یکی از بهترین بازیکنان آینده دار » یاد کرد.
کد خبر: ۱۰۵۳۳۶۵
تمجید سایت ایتالیایی از مهاجم ایرانی روبین کازان

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، تلاش لاتزیو برای جذب سردار آزمون به خبر اصلی این روزهای مطبوعات ایتالیایی تبدیل شده است.

در این میان، سایت «ilposticipo» با اشاره به این که ایگلی تاره،مدیر ورزشی لاتزیو سردار آزمون را بازیکن مناسبی برای جانشینی کیتا بالده مهاجم سنگالی این تیم می داند، به معرفی مهاجم جوان تیم ملی کشورمان پرداخت.

در این گزارش آمده است: برای اکثر مردم سردار آزمون بازیکنی ناشناخته است، اما از نظر کسانی که کمی فوتبال ملی را دنبال می کنند، او یکی از بهترین بازیکنان آینده دار این پست (مهاجم) است، که بازی در لیگ روسیه کمی روی او تاثیر منفی گذاشته است.

آزمون که متولد سال 1995 است ، سال 2012 از تیم جوانان سپاهان ایران، به روبین منتقل شد. او در اولین فصل حضور خود در بین حرفه ای ها، در فصل 2014 /2013، در 14 بازی 4 گل به ثمر رساند.

سردار ژانویه 2015 با قراردادی قرضی به مدت 18 ماه و با حق تمدید به تیم روستوف منتقل شد، با فرمول و مبلغی نامعلوم، که بعدها موضوع مناقشه هر دو باشگاه تا چند روز پیش بود.

با این حال،سردار با پیراهن زرد و آبی روستوف به لیگ قهرمانان 2015/2016 راه یافت و با 9 گلی که در 24 بازی به ثمر رساند،به صعود این تیم کمک کرد.

سردار هفته گذشته به روبین کازان برگشت. فصل گذشته بهترین فصل آزمون بود، او در 39 بازی در لیگ روسیه، لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در مجموع 12 گل به ثمر رساند.

در ماه نوامبر، در جریان پیروزی 3-2 روستوف مقابل بایرن مونیخ موفق به گلزنی شد، گلی که ژروم بواتنگ را نقش بر زمین کرد.

ویژگی ها و قیمت

ابتدا از آزمون به عنوان بازیکن ذخیره صحبت می شد ولی ایگلی تاره بلافاصله او را به عنوان جانشین کیتا به رسمیت شناخت.

در مورد کیفیت این بازیکن باید گفت، در کشورش به مسی ایران یا ابراهیموویچ ایران معروف است.

این مقایسه های سنگین و نامتعارف به ما کمک می کند به شخصیت و ویژگی های این بازیکن پی ببریم.

ما از مهاجمی 186 سانتی متری صحبت می کنیم که به جای این که در محوطه جریمه منتظر توپ باشد، ترجیح می دهد دور از محوطه جای بگیرد.

او توانایی بازی با هر دو پا را دارد و هم تیمی های خود را در موقعیت گلزنی قرار می دهد و علاوه بر این قادر است از بیرون محوطه جریمه هم گلزنی کند.

سردار در نبردهای هوایی هم بسیار قوی است. در رستوف او همیشه به عنوان مهاجم دوم بازی می کرد.

برای دو فصل او سلاح مخفی قربان بردیف بوده است. قدرت و سرعت این جوان، اساس تاکتیک ضد حملات کشنده روستوف را تشکیل می داد.

دیدن این که او با پاس های 40-30 متری خود تیم را از فاز دفاعی به فاز هجومی تغییر بدهد،غیر عادی نبود.این بازیکن ایرانی برای این که هر فصل 15 گل بزند، تمام چیزهای لازم را دارد.

در لاتزیو او می تواند به بازیکنی کامل تبدیل شود. این مهاجم که سابقه حضور در دور نهایی لیگ قهرمانان را دارد می تواند جای خالی کیتا را پر کند.

آزمون یکی از بهترین بازیکنان جوان ایران بوده است. در سطح نوجوانان و جوانان، از زیر 17 سال گرفته تا زیر 23 سال، در 29 بازی 30 گل به ثمر رسانده است.

او از سوی کارلوس کی روش برای تیم ملی بزرگسالان هم انتخاب شده و درحال حاضر در 26 حضور 19 گل به ثمر رسانده است.

سردار بازیکن بسیار مهمی است،که انتقال او به رم آسان نیست. ایگلی تاره این را می داند و در حال فراهم کردن پیشنهادی 15 میلیون یورویی به اضافه 3 میلیون یورو پاداش است، روبین 20 میلیون یورو درخواست کرده که در صورت تحقق این انتقال، این دومین خرید گرانقیمت لوتیتو پس از زمان مائورو زاراته خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها