کیمیا علیزاده دیروز از بیمارستان مرخص شد. بستری شدن تنها مدال‌آور دختر ایرانی در المپیک، بازار شایعه را داغ کرد و هر روز حاشیه جدیدی برای دختر مظلوم تکواندو و ورزش ایجاد شد.
کد خبر: ۱۰۵۲۵۸۰
کیمیا را دریابیم

با وجود همه حاشیه‌ها و همه شایعاتی که خانواده دختر قهرمان ما را آزار داد، او از بیمارستان ترخیص شد. حال کیمیا خوب است؛ اما این‌ که او چه زمانی می‌تواند تمریناتش را آغاز کند و چه زمانی می‌تواند به ورزش قهرمانی بازگردد، پرسشی است که تست کامل پزشکی و زمان به آن پاسخ خواهد داد، اما پاسخ هر چه باشد تغییری در مسئولیت مدیران ایجاد نمی‌کند.

کیمیا چه به ورزش قهرمانی برگردد (که حتما برمی‌گردد) و چه برنگردد، سرمایه این ورزش است و مراقبت از او، وظیفه سازمانی همه مدیران ورزش ما. کیمیا به دلیل افتخاری که برای ورزش ایران به دست آورد، گنج گرانبهای ورزش ماست. او محبوب ماست چون بالاتر از سقف پرواز خود پرید. بیش از آنچه از او توقع داشتیم. حالا وظیفه ماست که در خدمت او باشیم. مدیران ورزش ما که عکس یادگاری با قهرمانان را دوست دارند، البته به دیگر وظایف سازمانی خود هم واقفند و نیازی به تعریف دوباره نیست.

کیمیا مقابل چشمان همه شما باشد. معدن زرخیز استعدادهای ورزش این جغرافیا، هر روز استعدادی تازه متولد می‌شود؛ اما این دلیلی بر این نیست که قدر طلای عیار بالای خود را ندانیم. کیمیا برای همه مردم ایران عزیز است. لطفا حواستان به این عزیز باشد.

رضا پورعالی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها