کاراته قهرمانی آسیا - قزاقستان

قهرمانی زنان و مردان ایران در کومیته

کومیته تیمی مردان و زنان ایران با غلبه بر حریفان خود به مدال طلای رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا دست یافتند.
کد خبر: ۱۰۵۲۱۸۷
قهرمانی زنان و مردان ایران در کومیته

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در فینال کومیته تیمی مردان مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، تیم ایران به مصاف عربستان رفت و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد و به مدال طلای این وزن رسید.

در این مبارزه، پورشیب یک بر صفر پیروز شد و سپس مهدی خدابخشی به نتیجه صفر بر صفر رسید. در ادامه سجاد گنج زاده به برتری 4 بر صفر رسید و در آخرین مسابقه هم بهمن عسگری موفق شد با نتیجه 7 بر یک برنده شود.

تیم ایران در مبارزه نخست از سد هند با نتیجه 3 بر صفر گذشته بود. در مبارزه با هند مهدی خدابخشی، علی اصغر آسیابری و ذبیح اله پورشیب با نتایج 4 بر صفر، 8 بر صفر و 6 بر صفر بر حریفانشان غلبه کرده بودند.

تیم ک.متیه مردان ایران در دومین دیدار هم موفق شد تیم تاجیکستان را از پیش رو بردارد. ابراهیم حسن بیگی 7 بر یک، سامان حیدری 6 بر یک و بهمن عسگری 7 بر صفر به پیروزی رسیدند تا تیم ایران در این دیدار هم 3 بر صفر پیروز میدان باشد.

ایران در سومین مبارزه برابر تیم قزاقستان به برتری 3 بر صفر رسید و به فینال راه یافت. در این دیدار سجاد گنج زاده و مهدی خدابخشی به پیروزی 4 بر صفر رسیدند و بهمن عسگری هم 2 بر یک حریف قزاقستانی را برد.

کومیته تیمی بانوان ایران هم در فینال به مصاف تیم چین تایپه رفت و با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها