زمزمه های بازگشت قطر پاسور به تیم ملی دوباره آغاز شد

معمای بازگشت شهرام

جام باشگاه های آسیا حاوی نکات فراوانی برای والیبال ایران بود. چند روزی از قهرمانی تیم والیبال بانک سرمایه در این رقابت ها می گذرد، رقابت هایی که به میزبانی ویتنام برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۱۲۱۷
معمای بازگشت شهرام

به گزارش جام جم آنلاین ، یکی از نکات بزرگ و بارز این رقابت ها این بود که شهرام محمودی هنوز هم یکی از برترین های آسیاست. این قطر پاسور سابق تیم ملی اما مدت هاست دیگر ملی پوش محسوب نمی شود. او وداع زودهنگامی با والیبال ملی داشت.

به هر حال شهرام در جریان رقابت های جام باشگاه های آسیا 140 اسپک زد که 85 تای آن مستقیم به امتیاز تبدیل شد. این یعنی اینکه محمودی یک قطر پاسور فنی و هوشمند است.

علی تاج الدینی آنالیزور والیبال درباره عملکرد شهرام محمودی به جام جم آنلاین گفت: «شهرام در سرویس، حمله و توپ گیری نظیر نداشت. حتی گروزر ستاره آلمانی باشگاه العربی قطر نیز به پای او نرسید. ایگور راوسن ستاره تیم تویودای ژاپن نیز اگرچه عملکردی بسیار عالی داشت اما از لحاظ آماری باز هم نتوانست به سطح شهرام محمودی برسد. شهرام و پاس دادن هایش در دنیا بی نظیر است. او پاس هایی با این سرعت و با ارتفاع کوتاه می دهد که واقعا بی نظیر است. »

اما تخصص شهرام فقط اینجا نیست، او دوباره آنچنان در سطح آسیا چنان درخشیده که سایت بین المللی والیبال آسیا (Asianvolleyball) درباره او نوشت: «این قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران حتی روی ارسال های نامتعادل و کج هم امتیاز می گیرد. او بی نظیر است.» البته سایت والیبال آسیا درباره ملی پوش بودن شهرام اشتباه می کند. خوب می دانیم که این بازیکن مدت هاست از تیم ملی کناره گیری کرده است. از مصدومیت گرفته تا درد دوری از فرزندش باعث شد تا او در 28 سالگی چنین تصمیمی را بگیرد و عطای حضور در تیم ملی را به لقایش ببخشد. او در هر حال مکمل خوبی با امیر غفور است. چه در تیم ملی و چه در باشگاه بانک سرمایه. اصلا به دلیل همین مکمل های خوب بود که تیم ملی در پشت خط لنگ نمی زد.

زمزمه هایی آغاز شده است، زمزمه هایی تکراری اما شواهد نشان می دهد اینبار باید به قضیه جدی نگاه کرد. این زمزمه ها چیست؟ بازگشت شهرام به تیم ملی. او در برابر شایعات دوباره بازگشت خود به تیم ملی چه صحبتی دارد.

محمودی: خانه نشین نمی شوم

شهرام محمودی دوست دارد برای تیم ملی بازی کند اما وقتی شرایط را بررسی می کند منطق را به احساس ترجیح می دهد. وی به جام جم آنلاین گفت: «من هرگز خانه نشین نمی شوم. والیبال را دوست دارم و به این زودی ها قصد کناره گیری ندارم. اما متاسفانه درد کهنه کمر اجازه نمی دهد بتوانم از مسئولیت های تیم ملی بربیایم.»

محمودی در ادامه گفت: «هیچکس به تیم ملی پشت نمی کند و من همیشه دلم میخواهد دیگران من را درک کنند. »

شهرام در همین حال که از علاقه اش به تیم ملی می گوید تاکید می کند درد کهنه ای دارد که تمرینات سنگین آن را تشدید می کند اما زمزمه هایی که اینبار درباره بازگشت او شنیده می شود با دفعات قبل فرق دارد. گویا رایزنی ها ادامه دارد و البته معاینات جدید شهرام برای بازگشت به تیم ملی. کار نشد ندارد. اگر طی هفته های آینده محمودی به تیم ملی بازگشت اصلا تعجب نکنید.

او می تواند باز هم به تیم ملی کمک کند

سیامک افروزی فیزیوتراپ تیم ملی والیبال ایران نیز به جام جم گفت: «محمودی باید استراحت کند اما اگر فرصت کافی در اختیار او برای بهبود وضعیتش قرار بدهیم مجددا می تواند به تیم ملی والیبال ایران کمک کند. این غیر ممکن نیست. »

خلا بزرگ شهرام

حالا که پرونده بازگشت شهرام محمودی به تیم ملی باز شده چه خوب که دوباره به ضعف های تیم ملی اشاره کنیم. نمایش ضعیف پشت خط زن های تیم ملی در لیگ جهانی حالا همه امیدها را به سمت امیر غفور و رضا قرا معطوف کرده است. اگر شهرام محمودی به تیم ملی برنگردد آنگاه ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی ایران باید برای فرار از بن بست نیم نگاهی هم به رسول آقچه لی و امین اسماعیل نژاد داشته باشد اما به هر حال شهرام محمودی چیز دیگری است..

جمشید حمیدی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها