مدافع فصل قبل تیم یوونتوس ایتالیا با پاری- سن -ژرمن به توافق نهایی رسید و تا سال ۲۰۱۹ قرارداد امضا کرد.
کد خبر: ۱۰۵۰۸۸۹
دنی آلوس پاریسی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، با وجود آنکه دنی آلوس به منچستر سیتی نزدیک شده بود و رسانه های انگلیسی خبر از توافق او با فیروزه ای پوشان شهر منچستر دادند اما این بازیکن برزیلی در نهایت تصمیم گرفت که پاری- سن -ژرمن را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.

روزنامه لوپاریزین نوشت که آلوس آزمایشات پزشکی باشگاه پاری- سن -ژرمن را با موفقیت پشت سر گذاشت و تا سال ۲۰۱۹ با این قرارداد امضا کرد.

آلوس فصل قبل نمایش درخشانی با یوونتوس داشت و توانست با این تیم قهرمانی در رقابت های سری A و جام حذفی ایتالیا را به دست آورد. او با یووه به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کرد. پیش بینی می شد که آلوس با توجه به نمایش درخشانی که در یووه داشت قراردادش را تمدید کند اما در نهایت او تصمیم به جدایی گرفت.

این بازیکن برزیلی بعد از قرارداد با پاری- سن -ژرمن گفت: بسیار خوشحالم که پیراهن این تیم بزرگ را بر تن می کنم. پاری- سن -ژرمن در این چند سال اخیر پیشرفت زیادی کرده است. نهایت تلاش خود را به کار می گیرم تا بازیکنی تاثیر گذار برای تیم جدید خود باشم. من در هر باشگاهی که بوده ام با انگیزه و تلاش بالا بازی کرده ام.

آلوس در پاری- سن -ژرمن پیراهن شماره ۳۲ را بر تن خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها