بعد از اینکه مجتبی محرمی از رفتار مهدی طارمی با پرسپولیس و همچنین رفتار عجیب همبازیان و دوستان نزدیک طارمی در پرسپولیس انتقاد کرد، بهروز رهبری‎فرد دیگر پیشکسوت سرخ‌ها هم حملات شدیدی به طارمی و دوستانش انجام داد.
کد خبر: ۱۰۴۹۶۴۸
رهبری فرد: باند مخوفی در پرسپولیس وجود دارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آی اسپورت، او در مصاحبه‌ای طوفانی و جنجالی با روزنامه گل به شدت از رفتار بازیکنان پرسپولیس در قبال طارمی انتقاد کرده است. این فقط یکی از جملات او در این مصاحبه است: «امیدوارم باند مخوفی که رضائیان را از پرسپولیس اخراج کرد منشا را نابود نکند!» دقیقا مشخص نیست منظور رهبری‌فرد از این باند مخوف کدام بازیکنان هستند اما به نظر می‌رسد کسانی مثل محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی‌نیا که رابطه بسیار نزدیکی با طارمی دارند می‎توانند موردنظر رهبری‌فرد باشند.

هنوز نه باشگاه پرسپولیس و نه هیچکدام از بازیکنان این تیم واکنشی نسبت به این مصاحبه رهبری‌فرد نشان نداده‌اند ولی احتمالا باید به زودی منتظر واکنشی از سوی باشگاه و همین دوستان نزدیک طارمی که باعث اخراج رامین رضائیان از پرسپولیس شدند باشیم. به هر حال این ادعا از سوی رهبری‌فرد آن قدر بزرگ و عجیب است که نمی شود به راحتی از کنار آن گذشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها