دیروز خبری در رسانه‌ها مخابره شد که همه را شوکه کرد. محمد احمدزاده مربی خوشنام و خوشفکر فوتبال ایران، ترجیح داده راننده کامیون شود. او البته پیشنهادهایی برای کار در فوتبال داشت؛ اما به دلیل آنچه فضای ناسالم فرهنگی حاکم بر فوتبال خواند، این پیشنهادها را رد کرد. فضای حاکم بر این فوتبال نه تنها اهالی فوتبال که هواداران فوتبال را هم مکدر کرده؛ اما چرا تلاشی برای تغییر صورت نمی‌گیرد؟ این فوتبال آن‌قدر بی‌رحم است که به خودش هم رحم نمی‌کند.
کد خبر: ۱۰۴۸۴۷۱
برای این خبر باید گریست؟

فضای این فوتبال آن‌قدر غیرقابل تحمل است که اهالی فوتبال هم از آن فراری می‌شوند. وحید هاشمیان و مهدی مهدوی‌کیا دو عضو محترم این فوتبال هستند؛ اما هر دو به یک دلیل کاملا مشخص در این فوتبال حضور ندارند.

این دو عضو مدرن و دنیادیده و این دو نام برجسته نباید در این فوتبال کار کنند چون ثابت شده همه چیز در چارچوب چمن سبز رقم نمی‌خورد. دنیا به این سمت رفته که همه فوتبال را فقط برای فوتبال می‌خواهند. می‌خواهند فوتبال باشد تا آنها هم باشند. اما اینجا نگاه‌ها متفاوت است. شاید همین تفاوت موجب شده محمد احمدزاده عزیز به سمتی برود که دل اهالی فوتبال بشکند. برای خبرهایی از این دست باید گریست؟ اما گریه که چاره کار نیست. گریه ما را سبک می‌کند. باید کاری کنیم که دل فوتبال سبک شود نه دل ما.

رضا پورعالی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها