سرمربی پرسپولیس درباره جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس و همچنین حضور بشار رسن و نانگ مسائلی را عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۴۶۹۱۴
حرف‌های برانکو درباره طارمی، بشار رسن و نانگ

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از «ورزش سه»، برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین پرسپولیس درباره شرایط این تیم در جمع خبرنگاران گفت: خیلی از نحوه کار بچه‌ها رضایت دارم؛ محمد انصاری و محسن مسلمان یک مصدومیت جزئی داشتند ولی و بقیه بازیکنان با حداکثر توان کار می‌کنند و از تلاش آنها رضایت دارم؛ با وجود اینکه هوا گرم است ولی هیچ چیز جلودار آنها نیست و در دو نوبت تمرین می‌کنند.

او درخصوص جدایی طارمی از پرسپولیس اظهار کرد: خبر ندارم کار او به کجا رسیده است چون امروز باشگاه بود؛ باشگاه این امکان را داده اگر پیشنهادی به او رسیده و دو طرف رضایت دارند بتواند جدا شود؛ ما به هر حال آقای طارمی را درک می‌کنیم چون دو سال متوالی بهترین بازیکن و گلزن ایران بوده و آقای گل لیگ قهرمانان هم است؛ طبیعی است باشگاه‌های مختلف به دنبال او باشند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: ما دوست داریم طارمی بماند ولی تکرار می‌کنم ما باید این امکان را به بازیکن بدهیم اگر فرصتی دارد از آن استفاده کند؛ قطعا اگر برود برای ما فقدان بزرگی خواهد بود.

برانکو در خصوص اینکه باشگاه به دنبال جذب نانگ به جای طارمی است، ابتدا با کنایه اعلام کرد این بازیکن کیست و او را نمی‌شناسد و در ادامه بعد از اینکه خبرنگاران اعلام کردند منظورشان مهاجم سابق استقلال خوزستان است، گفت: نه اینطور نیست و در جریان نیستم؛ آیا باشگاه این خبر را اعلام کرده که درباره آن می گویید؟

وی درباره حضور بشار رسن در پرسپولیس اظهار کرد: تا جایی که می‌دانم لیگ برخی کشورها هنوز به اتمام نرسیده ولی ما بازیکنان مد نظرمان را بستیم؛ در دو، سه روز آینده مشخص می‌شود اگر طارمی برود و به بازیکن دیگری هم پیشنهاد بیاید و ما امکان آن را داشته باشیم تغییراتی خواهیم داشت؛ از سوی دیگر شاهد هستید چند بازیکن جوان جذب کردیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: سه دیدار تدارکاتی در اوکراین خواهیم داشت و امیدوار هستیم بازی دوستانه با استقلال هم در آلمان انجام شود؛ هنوز نمی‌دانیم حریفان تدارکاتی چه تیم‌هایی هستند ولی زمان آنها را مشخص کردیم.

برانکو درخصوص حضور علی کریمی روی نیمکت نفت تهران عنوان کرد: یک بار دیگر به آقای علی کریمی تبریک می‌گویم که برای برداشتن چنین قدمی تصمیم گرفت؛ او در تیم‌های خارجی زیادی بازی کرده و این تجربه خوبی برای سرمربیگری‌اش در فوتبال ایران خواهد بود؛ او کار سختی دارد و بهترین آروزها را در مسابقات به غیر از دیدار برابر پرسپولیس برای او دارم.

او درباره نتیجه دیدار دربی دوستانه در آلمان روی روند تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ اظهار کرد: بازی‌های دوستانه از اسم آن مشخص است؛ می‌تواند دلیل اقتصادی داشته باشد؛ دلمان می‌خواهد هموطنان ایرانی خارج از کشور این فرصت را داشته باشند دربی را از نزدیک ببینند و مطمئنا ایرانی های زیادی در کشور آلمان هستند.

سرمربی پرسپولیس پیرامون یارگیری استقلال و اینکه گفته می‌شود بهتر از آنها عمل کردند، گفت: ما باید 10 بازیکن می‌گرفتیم؟ من خیلی از بازیکنانی که جذب کردیم رضایت دارم؛ منشا، سیامک نعمتی، مصلح، خلیل‌زاده و ... نیاز تیم بودند و می‌توانند بازی کنند؛ پنج بازیکن جوان هم پتانسیل دارند و چشم انداز خوبی برای پرسپولیس هستند.

برانکو اضافه کرد: صحبت‌های دیگران به من ارتباطی ندارد. نگاه می‌کنیم روز به روز بهتر شویم؛ کیفیت بیشتری داشته باشیم و بهتر بازی کنیم؛ فقط به پرسپولیس توجه داریم.

وی درخصوص جذب بازیکنان سرشناس توسط الاهلی عربستان، حریف آسیایی آنها ابراز کرد: ما برابر الهلال قرار گرفتیم و قدرت آنها را می‌دانیم؛ العین را نیز برابر استقلال دیده‌ایم و اکنون برابر الاهلی قرار داریم که ربروف را جذب کرده است؛ یک مربی جوان و با انگیزه از اوکراین که توانایی‌های زیادی دارد و کار سختی مقابل آنها خواهیم داشت اما همچون دیدارهای قبل با قدرت در این جام حاضر خواهیم شد؛ ما در لیگ قهرمانان آسیا نشان دادیم از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و نباید هم بترسیم؛ بازی سختی با الاهلی عربستان خواهیم داشت و مسابقه‌ای است که برای ما اهمیت دارد.

برانکو در واکنش به سوالی در خصوص حرف‌های افتخاری که اعلام کرده بود رامین رضاییان به خاطر حواشی پرسپولیس برایش مشکلاتی ایجاد شده و در صورت حضور در جمع آبی پوشان مشکلی نخواهد داشت نیز گفت: من متوجه این صحبت نمی‌شوم و اصلا آن را درک نمی‌کنم؛ دلیلی هم ندارد درباره آن حرف بزنم و این مساله به من مربوط نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها