علی کریمی سرمربیگری خود در تیم نفت تهران را با یک چالش بزرگ آغاز خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۴۶۴۶۶
نخستین ضربه ای که علی کریمی به علی دایی می زند!

به گزارش جام جم آنلاین ، بسیاری اعتقاد دارند شروع به کار سرمربیگری علی کریمی در لیگ برتر آن هم در تیمی مثل نفت که مشکلات فراوان مالی دارد یک ریسک بسیار بزرگ است.

وی به اندازه کافی در این تیم مشکلات مالی خواهد داشت اما در حالی که چند روز بیشتر از قراردادش با نفت نمی گذرد تصمیم گرفته باز هم مثل همیشه نشان بدهد با علی دایی کنار نمی آید.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان خواستار بازیکنانی شده است که از تیم نفت به سایپا رفته اند.

خبرگزاری تسنیم هم در اینباره نوشته است :«وقتی نفت تهران در بلاتکلیفی به سر می‌برد و حتی وضعیت مالکیت این باشگاه مشخص نشده بود، بازیکنانی به صورت یک‌طرفه قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کردند و راهی تیم‌های دیگری شدند. عباس بوعذار به استقلال خوزستان پیوست، اما بیشترین بازیکنان نفت همراه با علی دایی راهی سایپا شدند. آرش رضاوند، محمد دانشگر، رضا علیاری و رضا اسدی؛ چهار بازیکنی بودند که با فسخ یک‌طرفه قرارداد خود به سایپا پیوستند و همان زمان هم مسئولان باشگاه نفت به این مسئله اعتراض کردند.»

حالا که تکلیف تیم نفت مشخص شده علی کریمی بازیکنان تیمش را از علی دایی غیرمستقیم می خواهد. اگر هر مربی دیگری جای علی دایی بود شاید علی کریمی چنین درخواستی را نمی داد اما چون همیشه عاشق دوئل با علی دایی بوده تقاضای استرداد بازیکنان سابق تیم نفت را دارد.

در صورت بازگشت رضاوند، دانشگر، علیاری و اسدی به جمع نفتی‌ها چه اتفاقی برای تیم علی دایی رخ می‌دهد، تیمی که اردوی پیش از فصلش را هم در اردبیل پشت سر گذاشته و این بازیکنان تقریباً با تیم بدنسازی کرده‌اند و اگر قرار باشد به نفت بازگردند و دایی بازیکنان دیگری را جایگزین آنها کند، کار سختی پیش‌رو خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها