کریم بنزما، گرث بیل و کریستیانو رونالدو سال ها بود که با یکدیگر مثلثی هجومی در رئال مادرید تشکیل داده بودند، مثلثی که با توجه به حرف نخست اسم هر یک از آنها به BBC معروف شد.
کد خبر: ۱۰۴۵۴۲۹
فروپاشی مثلث BBC رئال مادرید / گرث بیل از رئال مادرید جدا می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، اما برای فصل آینده به احتمال فراوان این مثلث هجومی از بین می رود. بر اساس آخرین گزارش ها گرث بیل در آستانه جدایی از رئال مادرید قرار دارد.

با توجه به اینکه امپایه با مبلغی حدود 100 میلیون یورو در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار دارد جدایی یکی از بین رونالدو، بیل و بنزما قطعی به نظر می رسد. امپایه که در موناکو بازی می کند فقط 18 سال دارد اما با همین سن کم موجب بیرون رفتن یکی از ابرستاره های رئال مادرید خواهد شد. این ستاره گرث بیل است.

او در سال 2013 از تاتنهام به رئال مادرید پیوست و آن زمان گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال دنیا شد. او با 101 میلیون یورو به رئال مادرید پیوسته بود. رکورد او را تابستان گذشته بازیکن جدید منچستریونایتد یعنی پل پوگبا شکست.

بیل فصل گذشته 33 بازی رئال را از دست داد و اغلب درگیر مصدومیت بود. او تنها 9 گل زد و 5 پاس گل داد که برای بازیکنی چون او که قرار بود روزی جانشین رونالدو شود بسیار ناامید کننده است و به همین دلیل مسئولان رئال قصد دارند او را به تیمی دیگر واگذار کنند.

به احتمال فراوان او دوباره به لیگ برتر انگلیس برمی گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها