این روزها اخبار فوتبال جهان با تخلف های مالیاتی ابرستاره ها گره خورده است. هر روز اخبار جدیدی درباره فرار از مالیات فوتبالیست های بزرگ دنیا به گوش می رسد.
کد خبر: ۱۰۴۴۹۴۳
همه فوتبالیست هایی که از پرداخت مالیات فرار کردند و به زندان محکوم شدند +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از دیلی میل ، کریستیانو رونالدو به تازگی با اتهام فرار از مالیات روبرو شده که جنجال گسترده ای در دنیای فوتبال به پا کرده است. لیونل مسی نیز به دلیل همین تخلف مشابه به 21 ماه زندان محکوم شده که البته مدت زندان خود را «خریده» است.

اما مسی و رونالدو تنها متخلفان مالیاتی نیستند. اکنون دنیای بزرگ ستاره های فوتبال پر از چهره هایی است که دوست ندارند مالیات های کلان بدهند.

- خاویر ماسکرانو مدافع ملی پوش و آرژانتینی بارسلونا نیز از فوتبالیست هایی است که از پرداخت مالیات فرار می کند. او هم به زندان محکوم شد اما هرگز به زندان نرفت چون مثل مسی محکومیت خود را خرید. خاویر اما بعدا به پرداخت جریمه 716 هزار پوندی محکوم شد.

- دیگر بارسایی متهم به فرار از مالیات نیمار است. به خوبی در جریان تخلف بزرگ او در زمان انتقال از سانتوس به بارسلونا هستیم . مبلغ زیادی که حدود 25 میلیون پوند می شود در فرآیند انتقال این فوتبالیست از باشگاه برزیلی به بارسلونا در سال 2013 ناپدید شد، چیزی که یک توافق دو طرفه برای فرار از پرداخت مالیات بود. او هنوز درگیر این مشکل بزرگ است.

- ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی سال های گذشته بارسلونا مبلغ بسیار کلانی را به اداره مالیات بدهکار بود، حدود 15 میلیون پوند. او به 10 سال زندان محکوم شد اما هرگز به زندان نرفت چون خیلی راحت مدت زمان زندان خود را خرید.

- همچنان متخلفان مالیاتی از بارسلونا هستند. آلکسیس سانچز که هم اکنون در آرسنال بازی می کند زمانی که بازیکن بارسلونا بود بین سال های 2012 تا 2013 نزدیک به 880 هزار پوند به اداره مالیات بدهکار شد. او به زندان و جریمه محکوم شد، جریمه اش را پرداخت اما هرگز به زندان نرفت.

- فابیو کوئنترائو مدافع پرتغالی رئال مادرید از پرداخت یک میلیون و صد و سی هزار پوند مالیات فرار کرد. این اتفاق در سال 2011 افتاد.

- ریکاردو کاروالیو مدافع پرتغالی اکنون در شانگهای چین بازی می کند. او در سال 2012 به دلیل فرار از مالیات 328 هزار پوندی به هشت ماه زندان و جریمه 670 هزار پوندی محکوم شد. جریمه و اصل مالیات را پرداخت و با پرداخت پول مدت زمان زندانش را خرید.

- رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی کنونی موناکو هم از پرداخت چهار میلیون و 900 هزار پوند فرار کرد. این اتفاق زمانی افتاد که در اتلتیکومادرید اسپانیا بازی می کرد. بعدها هم جریمه اش را پرداخت هم پول خرید مدت زمان زندانش را !

- آنخل دی ماریا دیگر آرژانتینی متخلفی است که از پرداخت مالیات فرار کرد. او اکنون در پاری سن ژرمن بازی می کند. او در سال های 2012 و 2013 یعنی زمانی که بازیکن رئال مادرید بود از پرداخت یک میلیون و صد و چهارده هزار پوند مالیات فرار کرد. او به یک سال زندان محکوم شد و البته هرگز به زندان نرفت.

- خوزه مورینیو سرمربی پرتغالی منچستریونایتد به فرار از مالیات حدود دو میلیون پوندی متهم شده است. پرونده او هنوز باز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها