تیم ملی کشتی ساحلی کارگران ایران در حالی به مسابقات جهانی در کشور لتونی اعزام شده که دو مربی گیلانی و مازنی هدایت این تیم را برعهده دارند.
کد خبر: ۱۰۴۱۹۱۹
دو مربی گیلانی و مازنی در تیم کشتی ساحلی کارگری  + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی کشتی ساحلی در کشور لتونی با مربیگری پهلوانان و مربیان نام آشنای گیلان و مازندران، حسین محمدزاده و عباس حاج کناری به پنجمین دوره مسابقات جهانی ورزش کارگری که در شهر ریگا با حضور بیش از پنجاه کشور برگزار می‌شود، روزهای سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشته اند و امید است که با دست پر از این مسابقات بازگردند.

تیمورگنج علیا از قزوین، مصطفی شیخ و مرتضی افضلی از تهران و صفرپور از مازندران، کشتی گیرانی هستند که عباس حاج کناری و حسین محمدزاده آنان را هدایت می‌کنند و همایون معصومی مسول انجمن کشتی کارگران گیلان و عضو هیات رئیسه کشتی کارگران ایران نیز سرپرست تیم است.

باید دید همکاری دو خطه پهلوان خیر گیلان و مازندران می تواند این بار در قالب تیم ساحلی کارگری ایران که برای دومین بار در این دوره از مسابقات شرکت کرده، مثمرثمر واقع شود.

گفتنی است؛ در این دوره از مسابقات ٢٢٤ ورزشکار در قالب 18 تیم ورزشی حضور دارند که تیم ملی کشتی ساحلی اعزامی توسط شرکت نیوساد از گیلان در این دوره از مسابقات حضور یافته و در چهار وزن 70 ، 80 ، 90 و +90 به رقابت خواهند پرداخت.

مجتبی عابدینی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها