هر روز که می گذرد وضعیت درباره رامین رضائیان مبهم تر می شود. به جای اینکه او توضیحی مشخص درباره تیم فصل آینده اش بدهد هر روز باعث می شود شرایط او مبهم تر برسد.
کد خبر: ۱۰۳۹۷۳۰
دو خبر عجیب درباره رامین رضائیان / با استقلال توافق کرده و به پرسپولیس برمی گردد!

به گزارش جام جم آنلاین ، رامین رضائیان که مغضوب بزرگ لیگ شانزدهم بود به دلایل انضباطی عاقبت از سوی برانکو از پرسپولیس اخراج شد تا حتی روی نیمکت ذخیره ها هم حضور نداشته باشد و جشن قهرمانی را هم از دست بدهد.

پس از اخراج او از پرسپولیس شایعات متعددی درباره او به وجود آمد. نخستین خبر درباره احتمال پیوستن او به تیم کلوب بروژ بلژیک بود. حتی این انتقال قطعی به نظر می رسید اما در نهایت رضائیان در پرسپولیس ماندنی شد. سپس اخبار حضور او در تیمی از لیگ هلند به گوش می رسید اما این یکی هم به جایی نرسید. سومین شایعه خبر پیوستن او به استقلال بود.

گفته می شد که منصوریان با او شخصا گفت و گو کرده و حتی برخی از پست های اینستاگرامی رضائیان حاکی از پیوستن او به استقلال بود، چیزی که باشگاه استقلال کوچک ترین واکنشی به آن نشان نداده است.

روز گذشته اما شایعات درباره رامین رضائیان به اوج رسید. نخست خبر رسید که رضائیان با استقلال توافق کامل کرده و «بله» را گفته است. نکته بسیار شگفت انگیز، درخواست مالی رامین از استقلالی هاست. گویا او درخواست دو و نیم میلیارد تومان از آبی پوشان تهرانی کرده که موضوعی بسیار عجیب به نظر می رسد. تا به حال سابقه نداشته بازیکنی در فوتبال ایران چنین درخواست مالی هنگفتی از باشگاه داشته باشد. دو و نیم میلیارد برای بازیکنی که از تیم قبلی خود اخراج شده بسیار عجیب است.

اما خبر عجیب دیگر مربوط می شد به احتمال بازگشت او به پرسپولیس. این خبر نیز بسیار به شایعه نزدیک بود. با پندار خمارلو روابط عمومی پرسپولیس تماس گرفتیم و او در اینباره گفت: به هیچ عنوان خبر پیوستن رضائیان به این تیم صحت ندارد و پرسپولیس مذاکره ای با این بازیکن نداشته است.

با تمام این اوصاف به نظر می رسد رضائیان هر روزی که می گذرد بیشتر به استقلال نزدیک می شود حتی اگر او درخواستی دو و نیم میلیاردی از آبی پوشان تهرانی داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها