برای فینال لیگ قهرمانان اروپا در کاردیف ولز اردوگاه‌هایی با ۲ هزار چادر به همراه ملافه، دوش آب گرم و حتی تلویزیون‌های HD فراهم شده است.
کد خبر: ۱۰۳۷۹۲۴
تماشای فینال لیگ قهرمانان به صرف دوش آب گرم! +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین از کجارو، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و یوونتوس از ساعت ۲۳:۱۵ امشب (شنبه) در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه میلنیوم شهر کاردیف ولز به مصاف هم می‌روند تا تکلیف قهرمان فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ این رقابت‌ها مشخص شود.

پلیس ولز از سرقت ۱۳ بلیت دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا از هتلی در نزدیکی فرودگاه کاردیف خبر داد. پلیس در حال جستجو برای یافتن سارقان این بلیت‌ها است و هشدار داده کسانی که این بلیت‌ها را در بازار سیاه خریداری کنند، شناسایی و از ورودشان به ورزشگاه میلنیوم جلوگیری خواهد شد.

رسانه‌های بریتانیایی پیش‌بینی کرده‌اند بیش از ۱۰۰ هزار هوادار بدون بلیت به کاردیف سفر کنند، این در حالی است که ظرفیت ورزشگاه میلنیوم تنها ۷۴ هزار و ۵۰۰ نفر است و بلیت‌های این بازی از پیش به فروش رفته است. این رسانه‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که ترافیک سنگینی در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه شکل بگیرد.

در آستانه‌ی برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در ولز، تمامی هتل‌های شهر به سرعت پر شده و اقامتگاه‌های موقت در زمین‌های Pontcanna برای کسانی که نتوانسته‌اند جایی برای اقامت پیدا کنند، ایجاد شده است.

ده‌ها هزار نفر از طرفداران فوتبال برای دیدن فینال لیگ قهرمانان اروپا راهی کاردیف شده‌اند. برای این افراد، شرکت خصوصی Campingninja با حمایت شورای کاردیف، اقامتگاه‌های موقتی ایجاد کرده است. البته قیمت این چادرها آنچنان ارزان نیست. قیمت هر شب به ازای هر نفر بین ۵۰ تا ۱۲۵ یورو متغیر است.

این چادرها در فاصله‌ی نزدیکی از استادیوم ملی ولز، جایی که فینال قهرمانان اروپا در آن برگزار می‌شود، قرار دارد. در کنار این اقامتگاه‌ها، چادرهای بسیار لوکس و باشکوه هم ایجاد شده و مسئولان به تماشاگران اطلاع داده‌اند که می‌توانند چنین اقامتگاه‌هایی هم اجاره کنند.

در سال ۲۰۰۸، در زمین‌های Pontcanna میزبانی رویداد ملی Eisteddfod انجام گرفت اما در آن سال مشکلات زیادی از جمله سیل و زهکشی به دلیل نصب کفپوش‌های موقت به وجود آمد.

اما شرکت Campingninja اعلام کرد تجربه‌ی ایجاد چنین اقامتگاه‌هایی در رویدادهای بزرگ جهانی مانند المپیک و پارا المپیک ۲۰۱۲ لندن دارد. Campingninja گفت: این شهر زمینه‌ی فراهم کردن میزبانی فوق‌العاده برای برگزاری یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان را دارد و ما می‌خواهیم طرفداران تجربه‌ای مقرون به صرفه، راحت و فراموش نشدنی داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها