بازی امشب برای پرسپولیس اهمیت فراوانی دارد چون باید هر چه دارد برای رسیدن به دور بعدی مسابقات رو کند.
کد خبر: ۱۰۳۶۵۰۴
بازی حیاتی پرسپولیس

در بازی رفت در تهران متاسفانه چند اتفاق منفی افتاد. نخست این‌که ما نتوانستیم از یار دوازدهم خود استفاده کنیم. حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا موجب شد در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی بازی کنیم که این برگ برنده لخویا در بازی رفت بود. نکته دوم، موقعیت‌های خوبی بود که از دست دادیم. بخصوص پنالتی طارمی که متاسفانه توسط دروازه‌بان مهار شد.

به همین دلیل بازی برگشت اهمیت بسیاری دارد چون پذیرفتن حتی یک گل از سوی هر یک از دو تیم می‌تواند به قیمت حذفشان تمام شود.

بدون تردید بازی امشب بازی بسیار سختی برای ماست. یکی از بهترین‌ بازیکنان پرسپولیس را در بازی امشب در اختیار نداریم. کمال کامیابی‌نیا امشب غایب است و در داربی که او را نداشتیم متاسفانه ضربه بدی خوردیم که البته امیدوارم در بازی امشب جای او بخوبی پر شود.

بازیکنانی که در خط میانی پرسپولیس بازی می‌کنند، امشب باید بیشتر از هر زمان دیگری بدوند تا غیبت هافبک دفاعی ارزشمند پرسپولیس به چشم نیاید.

آنها با دوندگی زیاد می توانند خط میانی لخویا را از بازی خارج کنند که اگر این اتفاق بیفتد موتور لخویا برای حرکت به سمت دروازه پرسپولیس خاموش خواهد شد.

ضرورت دارد برای بازی امشب کاملا بابرنامه عمل کنیم. قطعا کادر فنی پرسپولیس تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده و می‌داند که چگونه بازی کند. پرسپولیس مجبور است در بازی امشب، فکورانه و هدفمند بازی کند. بازی امشب یکی از دیدارهای لیگ برتر ایران نیست که پرسپولیس در صورت از دست دادن چند موقعیت، باز هم امیدوار باشد که به گل برسد. ما از تک موقعیت‌های این بازی باید به گل برسیم، چون یکی از تیم‌های پرمهره و حرفه‌ای و قدرتمند آسیا در برابر ماست.

بی شک، برنامه اول کادر فنی در بازی امشب، گل نخوردن است. برای این کار باید خطوط پرسپولیس به هم نزدیک شوند و بازیکنان با جنگندگی فراوان در خط میانی، خط هافبک حریف را از کار بیندازند. البته ما مهره‌هایی داریم که می‌توانیم روی ضدحمله برنامه‌ریزی کنیم. مهره‌‌هایی مانند وحید امیری و مهدی طارمی. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس در بازی برگشت با لخویا در بهترین شرایط جسمی و فکری خود باشند و با سربلندی از بازی امشب خارج شوند.

حمید استیلی - ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها