تیم ملی فوتبال جوانان شروعی بسیار خوب داشت. اصولا آغاز هر تورنمنتی بسیار سخت است. تیم در اضطراب کامل، تورنمنت را آغاز می‌کند و استرس و فشار روانی بسیار بالاست.
کد خبر: ۱۰۳۳۴۹۷
شروع امیدوارکننده جوانان

بخصوص آن‌که این تورنمنت، مسابقات جام‌جهانی باشد. فکر نمی‌کردم تیم جوانان ایران در اولین بازی خود در جام‌جهانی تا این حد آرامش داشته باشد و این نشان می‌دهد که امیرحسین پیروانی و همکارانش به خوبی تیم را آماده کرده‌اند.

پیش‌بینی می‌شد روح و روان تیم زیر فشار باشد؛ اما تیم ما با آرامش کامل بازی کرد و این برای فوتبالدوستان ایرانی امیدوار کننده بود. این برد می‌تواند به تیم ما آرامش و شخصیت بهتری بدهد تا با روحیه و وضعیت بهتری به دیدار زامبیا و بعد از آن پرتغال برود.

تیمی که مقابل کاستاریکا دیدیم به شکلی محسوس، نسبت به دیدارهای آسیایی، بهتر ظاهر شد و هماهنگ‌تر و منظم‌تر بازی می‌کردیم. بازیکنان ما در همه خطوط بخصوص خط دفاعی، وظایفی کاملا مشخص داشتند و امیدوارم همین نظم، آرامش و طراوت در بازی بعد ما هم دیده شود. ضرورت دارد در بازی با زامبیا (که دیدار اول خود مقابل پرتغال را به سود خود تمام کرده و قهرمان آفریقاست و به نظر خطرناک می‌آید) با همین سرعت تیمی و با همین میزان هوشیاری بازی کنیم.

حمید درخشان - کارشناس فوتبال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها