آزادکار وزن 70 کیلوگرم ایران، دومین مدال طلای تیم ملی کشتی آزاد ایران در بازی‌های همبستگی اسلامی را بر گردن آویخت.
کد خبر: ۱۰۳۲۸۷۶
حسین خانی طلایی شد​، اسماعیل پور برنزی

به گزارش جام جم آنلاین، رقابت های فینال و رده بندی چهار وزن دوم کشتی آزاد بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از عصر امروز (شنبه) در شهر باکو آذربایجان در حال برگزاری است.

در وزن 61 کیلوگرم مسعود اسماعیل پور در دور اول مقابل رجب منیر آکتاس از ترکیه با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید وی در دور بعد کوات امیرتایف از قزاقستان را با نتیجه 8 بر 2 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. اسماعیل پور در این مرحله مقابل حاجی علی اف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان با نتیجه 8 بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار صفرمیرات میرادوف از ترکمنستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 70 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر سوربون عبدالخائف از تاجیکستان را شکست داد گیرد وی در دور بعد در کشتی با اختیار نورزاف دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان از ازبکستان با نتیجه 7 بر 6 به پیروزی رسید و راهی دیدار نیمه نهایی شد. وی در این دیدار آدام باتیروف کشتی گیر روسی الاصل بحرین و دارنده مدال طلای آسیا را با نتیجه 8 بر 4 شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال مرتضی علی مسلم اف از آذربایجان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و مدال طلا را از آن خود کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها