پیراهن جدید باواریایی‌های برای این تیم و هوادارانش معنا و مفهوم خاصی دارد.
کد خبر: ۱۰۳۲۴۰۰
پیراهن جدید بایرن‌ مونیخ؛ یادآور دوره‌ای خاص +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، باشگاه بایرن‌ مونیخ از پیراهن جدید خود برای فصل 18-2017 رونمایی کرد، پیراهنی که به رنگ قرمز با خط‌های سفید رنگ عمودی است.

در طراحی این پیراهن از طرح پیراهن دهه 1970 باواریایی‌ها الگوبرداری شده که بازیکنانی همچون فرانتس بکن‌باوئر و گرد مولر آن را به تن کرده بودند. بایرن در دهه 70 با چنین پیراهنی بین سال‌های 1974 تا 1976 سه سال متوالی قهرمان جام یوفا شد.

سرخپوشان مونیخی این پیراهن را در بازی شنبه خود برابر فرایبورگ در هفته پایانی بوندس‌لیگا به تن خواهند کرد، روزی که پنجمن قهرمانی متوالی خود در این رقابت‌ها را با بالای بردن جام جشن خواهند گرفت.

اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ که خود در سه قهرمانی دهه 70 بایرن مونیخ در جام یوفا بازیکن این تیم بود، در مورد پیراهن جدید باواریایی‌ها گفت: این پیراهن متعلق به شروع دوره‌ای فوق‌العاده است. با چنین پیراهنی بود که بایرن برای اولین بار در اروپا به قهرمانی رسید.

توماس مولر، مهاجم باواریایی‌ها هم در این باره اظهار داشت: در این پیراهن می‌توان احساس آرامش کرد. این پیراهن برای ما یادآورد قهرمانی در جام یوفا با بازیکنانی همچون گرد مولر، فرانتس بکن باوئر، اولی هوینس و کارل هاینتس رومنیگه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها