پس از پایان کار امیر قلعه نویی در تراکتورسازی به عنوان سرمربی مسئولان این تیم برای انتخاب سرمربی جدید دچار سردرگمی شده اند.
کد خبر: ۱۰۳۱۷۵۴
سرگردانی بی سابقه تراکتوری ها در انتخاب مربی / سه راهی نکو، ویسی و یحیی

به گزارش جام جم آنلاین ، تراکتوری ها پس از قطع همکاری با امیر قلعه نویی ابتدا به سراغ جواد نکونام رفتند. در برخی از سایت های ورزشی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی قطعی معرفی می شد این در حالی است که در باشگاه تبریزی درباره این موضوع تصمیم نهایی و قطعی نگرفته شده بود.

در حالی که هنوز صحبت از حضور نکونام در این باشگاه بود نوبت به عبدالله ویسی رسید تا زمزمه های حضورش در این باشگاه به گوش برسد. البته ویسی با توجه به اینکه تراکتورسازی تا نیم فصل اجازه جذب بازیکن ندارد با تردیدهای بسیار زیادی مواجه است.

نفر سومی که نامش برای تراکتورسازی مطرح شد یحیی گل محمدی است، کسی که پس از رها کردن ذوب آهن هدایت تیمی را بر عهده نگرفت. او نیز اکنون به عنوان سرمربی فصل آینده تراکتورسازی تبریز معرفی می شود.

در سال های اخیر سابقه نداشته که تراکتوری ها بابت انتخاب سرمربی تا این اندازه با سرگردانی روبرو شوند. محرومیت این باشگاه از جذب بازیکن مهم ترین دلیلی است که آنها به راحتی نمی توانند با سرمربیان مختلف به توافق برسند.

البته در روزهای اخیر زمزمه های حضور وحید هاشمیان هم در این باشگاه بود که البته مثل آن سه تای دیگر جدی نشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها