دکان اهدای توپ طلای فوتبال دنیا به صورت کامل بسته شد. حالا فقط دیگر جوایز برترین های فوتبال جهان نام «بهترین ها» (the best ) را دارد.
کد خبر: ۱۰۳۱۶۳۶
تحول بزرگ در انتخاب برترین های فوتبال جهان /نه توپ طلا در کار است نه لئو مسی!

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از talksport ، اعمال تغییرات در انتخاب برترین های فوتبال جهان از دوره قبل آغاز شد. دیگر عنوان «توپ طلا» در کار نبود و عنوان مراسم به The Best تغییر کرد.

اکنون فرمت مراسم اهدای جوایز به برترین های فوتبال جهان کاملا تغییر کرده است و دیگر هرگز مثل گذشته نخواهد بود. نه خبری از توپ طلا است و نه سوئیس میزبان دائمی این مراسم به شمار می رود. حتی زمان برگزاری این مراسم نیز تغییر کرده است.

بر اساس تغییرات گسترده تاریخ برگزاری مراسم نیز تغییر خواهد کرد. همیشه در اوایل زمستان شاهد برگزاری مراسم اهدای جوایز بودیم اما اکنون در آغاز هر فصل این مراسم برگزار می شود. افرادی که در رای گیری انتخاب برترین ها شرکت می کنند بر اساس عملکرد بازیکنان و مربیان در فصل قبل رای می دهند.

تغییر بسیار بزرگ و تاثیر گذار دیگر در انتخاب برترین های فوتبال جهان این است که از این پس درخشش در لیگ قهرمانان اروپا و تورنمنت های ملی بیشتر از هر چیز دیگری در در انتخاب بهترین بازیکن دنیا تاثیر دارد.

امسال تورنمنت بزرگ فوتبالی برگزار نمی شود بنابراین ملاک اصلی لیگ قهرمانان اروپاست، جایی که رونالدو تا الان خوب درخشید و بوفون هم به عنوان یک دروازه بان در صورت درخشش در فینال لیگ قهرمانان اروپا و قهرمان شدن تیمش می تواند جایزه برترین بازیکن فوتبال جهان را ببرد. البته این بار خبری از مسی نیست. او درخشش خاصی با تیم ملی کشورش نداشته و علاوه بر آن با تیمش به فینال لیگ قهرمانان اروپا نرسید بنابراین واضح است که جایزه برترین بازیکن فوتبال جهان در سالی که گذشت یا به رونالدو می رسد و یا به بوفون . جالب است بدانید که سرخیو راموس مدافع رئال مادرید هم شانس دارد.

قرار است مراسم امسال روز 23 اکتبر در لندن برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها