مدال طلا، نقره و برنز رقابت های تفنگ سه وضعیت ٥٠ متر بانوان چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی به ترتیب از آن نجمه خدمتی، الهه احمدی و مه لقا جام بزرگ شد.
کد خبر: ۱۰۳۱۰۲۰
بانوان ایران همه مدال‌ها را درو کردند

به گزارش جام جم آنلاین، مرحله فینال مسابقات تیراندازی تفنگ سه وضعیت ٥٠ متر بانوان بازی های کشورهای اسلامی با حضور هشت تیرانداز از کشورهای ایران و ازبکستان (٣ نفر)، قطر و عمان (یک نفر) آغاز شد و به دلیل انصراف ورزشکار عمانی در اواسط رقابت در وضعیت اول (نشسته) با هفت تیرانداز پیگیری شد.

مه لقا جام بزرگ، نجمه خدمتی و الهه احمدی که در مرحله مقدماتی به ترتیب اول تا سوم شده بودند، نمایندگان کشورمان در فینال تفنگ سه وضعیت ٥٠ متر بودند که همراه با دیگر حریفان شان پشت خط آتش ایستادند.

در این رقابت تیراندازان به ترتیب در وضعیت نشسته، درازکش و ایستاده تیرهای خود را شلیک کردند که طی آن و در مجموع امتیازهای به دست آمده در هر وضعیت، نجمه خدمتی با٤٥٤.٧ امتیاز در صدر قرار گرفت و صاحب مدال طلا شد.

الهه احمدی با مجموع ٤٥١.٦ امتیاز و ایستادن در جایگاه دوم صاحب عنوان نایب قهرمانی شد. جام بزرگ، پرچمدار کاروان ورزش کشورمان هم با ٤٤١.٢ امتیاز به عنوان سوم دست یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها