اعلام زمان دیدار سوپر جام ایران

بازی پرسپولیس - نفت ۳۰ تیر برگزار می شود

کریمی: ممنون که با دستان خالی جام گرفتید!

تبریک علی کریمی به علی دایی پس از قهرمانی نفت

این‌که علی دایی و علی کریمی با یکدیگر اختلاف دارند بر کسی پوشیده نیست. بارها اتفاق افتاده که یک نفر پیدا شده تا بین این دو نقش میانجی را بازی کند و دو اسطوره سرخپوش را با هم آشتی بدهد. از علی پروین گرفته تا احمدرضا عابدزاده و ...اما نشد که نشد.
کد خبر: ۱۰۲۹۷۷۷
تبریک علی کریمی به علی دایی پس از قهرمانی نفت

البته در این بین علی دایی کمی نرمش بیشتری از خودش نشان داده است، اما هر بار با کنایه‌ها و طعنه‌های کریمی روبه‌رو شده است. با همه این شرایط روز گذشته و پس از قهرمانی نفت تهران در جام حذفی، علی کریمی پیامی را در کانال شخصی‌اش منتشر کرد که تصور خیلی‌ها چراغ سبزی از سوی جادوگر برای پایان دادن به همه کدورت‌هاست.

به گزارش جام جم آنلاین، کریمی در این مورد نوشته است: «پنج شنبه فینال جام حذفی بود البته روی کاغذ. چون شرایط برای فینال جام حذفی کشوری که تیم اول آسیاست خجالت‌آور بود. آقایان فدراسیونی، چرا فقط در زمان فینال جام حذفی یاد خرمشهر می‌افتید؟ به اصطلاح این طوری می‌خواهید از مردم و شهر خرمشهر قدردانی کنید؟ نخیر آقایان، حق این مردم خیلی بیشتر از یک فینال جام حذفی است و بر گردن همه ما حق دارن! این اتفاق توهین به شعور مردم خونگرم و رنجیده این شهر است که فینال به فینال یادشون می‌کنید. اگه راست می‌گید کمک کنید که این استادیوم بازسازی بشه، چه ایرادی داره که بعضی از بازی‌های تیم ملی توی شهرستان‌ها برگزار بشه. البته خب به دلیل نبود زمین طبیعتا نمی‌شود!!!

امیدوارم روزی رو ببینیم که آدم‌های دلسوز بر مسند فدراسیون باشند که کارای بزرگی برای این فوتبال بکنند. تبریک به بازیکنان و کادر فنی تیم نفت که با دست خالی تونستن جام بگیرن. و خسته نباشید فقط به بازیکنان و کادر فنی تراکتور و هواداران فهیم این تیم. خوشحالم که تنها جامی که آوردین در زمان حضور ما بود و آن را به عنوان یک خاطره خوب ناقابل از طرف ما فراموش نکنید. من هم لطف و حمایت شما را در آن یک سال هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها